Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,953
The fact that i started harboring delusion before i fell in love with either of them 😭😭😭😭😭😭☝🏻 why? I mean. Why? Ai siks et mul oli nii kova seurustelun kaipuu?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
1. Not in love with Eunkwang
2. Thinks he will be my boyfriend
3. Time passes
4. Falls in love with Eunkwang 7/7/2022

1. Not in love with hoyoung (well there was this veryyyyyyy small feeling before)
2. Thinks that this SOMEONE will PROBABLY??????? Become my boyfriend but it's not Eunkwang but idk who it is but it's related to taewoo very much....
3. FALLS IN LOVE WITH HOYOUNG

Enkö mä ymmärrä tässä nyt oikeesti jotain? ("Vai mitä mä en ymmärrä" 😭)
Vai siis..... Enkö mä OIKEESTI ymmärrä tässä nyt jotain vai onko toi totta?

Joko
A) se on totta
B) mä en vain tajua tässä jotain ja se EI oo totta

?????????????

Tai sit jos muistankin väärin?! :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Ois pitäny kysyä tostakin siltä et hei tarkottaako tää että oon psykoosissa?!? :D miten aina unohan tollaset

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Okei tiedän että oon psykoosipotilas mutta se tapahtui silti 😭 en voi muistaa niin väärin? Enhän? Alan tietenkin epäilemään itse kaikkea kun oon niin hullu.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Mä tiedän että se tapahtui?! Silti se ei mitenkään voi käydä toteen joten en YMMÄRRÄ mikä selitys sille sitten on. Ois pitäny hitto kysyy silt oisko sil ollu ideoita sille että miten toi vois selittyä. Koska kyllähän siis........ No joo, sen selittäminen on hankalaa. Tota.... En vaan voi uskoa. En vaan VOI uskoa. Mut mikä sen sit selittää? En keksi mitään selitystä. Vaikka sille on oltava joku muu selitys. Kuin se että se olisi totta ja ne kävisi molemmat toteen. On oltava. Mä en vaan keksi sellaista selitystä kuitenkaan.

Voisko olla niin et mä vaan...... Jos mä vaan.......... Jos mulle vaan tuli ihan muuten vaan eunkwangista ajatus että toi on mun poikaystävä joskus. Sillee ihan vaan........ Ihan vaan ilman syytä. Sitte mä vaa satuin ihastumaan siihen myöhemmin. Jos se tosiaan oli vaan.... Sattuma. Sattumalta sellanen ajatus tulee päähän. Et ihan kuin niin kävisi joskus myöhemmin. Mut se ei tarkotakaan et käy, vaan se vaan tuli sattumalta mun päähän.

Ja hoi, no, jos vaan sattumalta ajattelin että tuun seurustelee sen jonkun ton kanssa ja sattumalta ajattelin että se liittyy vitusti taewoohon ja nii ja et tuun ihastuu siihen ja nää kaikki Mitä tapahtu. Ja sit vaan... Sattumalta ihastuin siihen niin ku tiesinki ihastuvani mut sit vaa sattumalta se tapahtuki just nii mut se seurustelu ei tapahu koskaaaaaa...... Koskaaaaa........... Sattumalta mun päähän vaan tuli ne ajatukset jotka ei meinaa mitään?

Kuulostaa uskottavammalta.

Saa mut itkemään though. Sit toisaalta vaikka toi kuulostaa uskottavammalta niin silti mä aina kerta toisensa jälkeen jään miettimään niitä tapahtumia ja alan uskoa ja sit taas en usko sit uskon sit en usko sit uskon sit en usko.

Esim nytten mä EN usko tavallaan ollenkaan mut silti mul on sellainen pieni ajatus et no ei elämästä tiiä. Mut en kuitenkaan usko koska noh. Miks uskoisin :DDDDDD

Mut sit aina jos kuuntelen noita kahta taewoon biisiä, sky blue and black tai my student teacher, ainakin ne, niin silloin mulla lähtee delusions niin pahasti tulille et. Touch myös.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Pelkästään eunkwangin miettiminen saa mut muistaa sen hetken ku olin pihalla silleen "MUT EI EUNKWANG 🤓 TÄÄ EI OO EUNKWANGISTA 🤓☝🏻 TÄÄ ON JOSTAIN MUUSTA 😃 ddaraga on jostain muusta eli se seurustelu myös, my student teacher on jostain muusta, kukahan hän on, no kuitenkin taewoohon eli tohon hommaan liittyvä kiinteästi, ja siihen tuun ihastumaan, ja siitä tulee tärkeä juttu ja siis äääärimmäisen tärkeä ihastus"

Silleen se oli tää päivä just kun mietin niitä hiton puita siitä ddaraga videosta ja oon silleen "tää ei tunnu eunkwangist kertovalta.... Ei vaan tunnu.... Ei tää on joku uus.......... Joka ei oo tapahtunut viel......."
*Kattoo sitä kantta* "ei tää on kyl joku TÄHÄN NÄIN liittyvä"

HAISTA VITTU JA PAINU HELVETTII XDDDDDDDDD

VOIN OLLA PSYKOOSIPOTILAS mutta ei mun muisti noin huono ole

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Ei mä saan ihan aivohalvauksen ku mietin tätä ja mietin sitä oonko vaan niin saatanan psykoosissa etten tajuu yhtään mitään enkä muista yhtään mitään oikein tai jos muistan niin oonko sitten vaan ajatellut eikä sillä oo mitään merkitystäkään tulevaisuudesta että se edes tapahtuis, siis että se oli vaan ajatus vailla mitään merkitystä, saan itteni henkihieveriin tällä ajattelulla

Vittu

Turpa kii

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Kaikista paskinta paskaa on se että mul ei oo mitään "rakastan häntä" motiivia ollu noihin aikoihin ton kokemuksen syntymisessä.

Se vaan tapahtu ilman mitään rakastan häntä motiivia tietenkin siinä vaiheessa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Eikä siin mitään, et sä edes mitään hyvää ansaitsiskaan. Oot pelkkä psykoosipotilas eli arvoton nii luuletko oikeesti että ansaitset yhtään mitään tässä maailmassa XDDD

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Muuta kun pahaa siis. Sitä mä ansaitsen itse asiassa mua pitäs kiduttaa ja murhata koska mä jos kuka sen ansaitsisin koska oon sisimmältäni paha

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Mut kuitenkin

En malta odottaa että oon 28 kun must tuntuu et tää 27 on näköjään aika paska ikä mulle. Jos tää hei vaik 5 kuukaudes jo ois parantunu.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Voi VITTU

miten jonkun ihmisen olemassaolo voi olla yks ääntelyn viidakko : D en mäkään tee tollasta vaikka ryinkin kurkkua usein koska mulla on limaongelmia sen kanssa, mut mitä HELVETTIÄ toi on 😂 siis onks toi joku kännisten juttu???? :D rankkaa olla alkoholistin lapsi :DDDDDDDD

Ylös Pohja