Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,953
- how could i be so stupid, how could i be so blind, you were in front of me all of this time (totta)
- I'm not joking i literally ate those candies in the first days ja siit jäi ikuinen vahva muisto en ikinä unoha sitä :D muistan vieläkin sky blue balloons siitä videosta
- every single thing about that song is TRUE
- muistin myös että sillon kun näin sen leffan mähän siis pyörin ympäri kämppää ja ajattelin eunkwangia ja olin hermostunut kuin mikäkin mutta vaikka se kertoi eunkwangista niin silloin oli sellainen tunne niinkun se.. TADAA, Liittyis johonkin toiseen vielä enemmän

TA-DAA.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Wow. It really kinda is hoyoung song

I'm sorry Eunkwang

It really was about Eunkwang too a LOT

but you know how things go

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953

En tajuu vielkää tätä vitun outoo videoo lmao mutta silti tätähän mä kuuntelin koko ajan sillon tona aikana

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
No because i finally found it oli paljonkin Eunkwangista silloin mutta silti ajattelin sitä kuunnellessa et tää on NIIN paljon jostain toisesta

Ja olin ihan et kuka ihme se toinen ON

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Scared Homer Simpson GIF by reactionseditor

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
"noh se on siitä kenestä ddaraga on ja se liittyy viel enemmän tohon juttuun basically probably in the same group as taewoo and also ilmeisesti tuun viel seurustelee sen kaa koska ddaraga aavistukset aiemmin"
Ja sitte kuunneltiinkin jo sky blue and black ja katsottiin puuta ja taivasta ja ajateltiin häntä johon en edes ollu vielä rakastunu

Njoooo njoooooo no ei siinä

Ylös Pohja