Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,953
Voit pukeutua vaikka rekkalesbovaatteisiin mitä väliä millään kunhan et olis joka ikinen päivä ja joka ikinen hetki ahdistunut

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
"Risperidon ja bentsot auttoivat itseä alkuun tosi hyvin, pakkorituaalit jäi pois ja pakkoajatukset pystyi käsittelemään paremmin. Risperidonista sain kuitenkin niin pahat sivuvaikutukset että jouduin leikkaukseen kaksi kertaa, totesin että paras lääke on lopettaa kaikki lääkkeet, lääkäreitten vastustelusta huolimatta lopetin ja olo ollu parempi kuin vuosiin."

Jaaha ei auta bentsot ainakaan mulla. Et kiitti vaan. Enkä suostu ottamaan enempää kun puolikas kerrallaan

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Riippuvuus tulee koska jos en syö noita kaikkia siihen aikaan mennessä niin sitten en osaa laskea. Sitä sais käyttää korkeintaan 6 viikkoa ja mulla ei oo aavistustakaa millon alotin. Joten jos vedän niitä tarpeeks hitaaseen tahtiin niin saattaa käyttö venyy yli 6 viikkoa koska ei tietoakaan millon alotin. Ja sittenhän se riippuvuus voi hyvinkin tulla. Koska en todellakaan tuu osaamaan arvioida millon on mennyt 6 viikkoa. Tiedän ettei vielä, mut en tuu tietämään sitä sillon kun se on menny.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
En tiedä kuinka monta tablettii siin on ei kauheen monta eikä sitä uusita, mut nyt oon "syöny" 2 tablettia vasta eli puoltoista koska yks puolikas meni murusiks ja roskiin. Mut siis 2 tablettia menny. Aika pieni määrä siellä niitä tabletteja näkyi olevan mutta katotaan nyt kuinka mulle taas käy.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
"Stressi poistuu, kun sen aiheuttaja ja juurisyy poistuu (toivottavasti). Rauhoittava lääke voi toimia kävelykeppinä ja tukena, että kykenee ahdistukseltaan hoitamaan ja muuttamaan tilannettaan."

Elikkäs mikäs se juurisyy on? Lapsuuden aikaiset tapahtumat. No kuinkas ne poistetaan Sherlock? Vai terapiaanko taas pitää mennä?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Jännä juttu kun 2017-2019 terapia sekä muutama lyhyempi terapia siihen päälle ei nekään tehnyt yhtään mitään. Mutta mennään vain kaikin mokomin uudestaan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Kaikista naurettavinta on että mä.... Taisin sanoa tosiaan aiemmin että Eunkwang on paremman näkönen kun hoi. No nyt se on kääntyny toisinpäin ja oon.. tavallaan.. sitä mieltä että hoi on paremman näkönen kun eunkwang.

Vitun kaaos vuodet.

Ylös Pohja