qualitymonkey
Official pappojen kuolaaja
- Reaktioarvo
- 2,950
- AP AP
- #52,681
Rumuus voi harmittaa mutta tämä nyt on jo enemmän kuin vain harmitusta. Tän loppumista odotan vielä pitkään. Hyi vittu.
Oikeastaan, sekään ei kyllä tunnu parhaalta mahdolliselta, mutta koska mitään muita vaihtoehtoja ei ole, niin se. Intersukupuolisuus ei todellakaan, koska siinä on naispiirteitä. Neutraalia vaihtoehtoa ei ole luonnossa joten ei voi mitään. Mies siis olisin jos olisin saanut itse valita. Tuntuuhan sekin vähän oudolta, mutta se ei olisi kuitenkaan kamalaa, kuten tämä on.Ei rumuus vielä mitään mutta se ettei ole mies? Se vasta vituttaa. Olisin edelleenkin vaikka maailman rumin mies kunhan olisin edes mies. Että terve.
Tossa on kyl se että lihoessa menettäisin pienemmät rintani. Oon nyt niin monesti sanonu: "onneks mulla on pienemmät kun tolla" että se on kyllä juttu... Mut on ne nytkin liian isot mutta oon silti onnellinen että näinkin pienet. Fr monta kertaa sanonu onneks mulla on pienemmät kun tolla. Mutta en mä silti sitä pelkää niin paljon että jaksaisin välittää. Oonhan mä ollu ennenkin siellä. Ja kyllähän ne näytti isommilta silloin. Tuttua juttua. Mutta silloin mulla ei ollut dysforiaa tai se oli eri mittakaavassa. Toivon toki ettei ne tästä kasvais. Toivon toki ettei niitä olis.Onneksi lihomista en pelkää enää ollenkaan, se ei hetkauta mua edes nykyisin. Rumuus harmittaa keskitasoisesti mutta ei lihominen itsessään hetkauta. Joten olenkin syönyt suklaata viime aikoina. Ei sitten pientäkään syyllisyyden tunnetta. Tai ei niin suurta että välittäisin.