Samaa tasoa oon niiden kans, probably only fat and ugly men who like me
Siis ei sillä että se mua haittais. Vaan se että ugly people like fellow ugly people. Joten ne kaikki oli varmasti sellasia samanlaisia kun minäkin joita kukaan ei halua.
Meanwhile itse rumana ihastun johonkin hoyoungiin jota nyt varmaan aika moni pitää söpönä.
Itsehän näytän perseestä revityltä mutta tosiaan, fellow rumat ihmiset näköjään pitää seksikkäänä
tai no on kamalampaa ajatella useampaa sekavuuden takia. Pelkästään yhden ajatteleminen olisi siksi ihanteellista. Mutta sitten siinä on tavallaan kai muita ongelmia. Se voi tuntuu tosi pahalta. Mutta ei se koko ajan tunnu yhtä pahalta. Mulla helpotti jo vähän aikaa sitten tää olo jonkun verran hoin suhteen. Nyt mua naurattaa ajatus elämästä ilman sitä :D koska meemien taso. Ja muutenki se on niin outo ajatus et se naurattaa kyl. Siis se tekee edelleen mut hulluksi varsinkin mustasukkaisuus ja se sellanen surullisuus tuntuu aika pahalt mut ei oo sitä sellasta samal taval et kaikki näyttää täysin tyhjältä ja toivottomalta jos en tapaa sitä tms.
Mut on tää kyllä aikamoista silti vielä. Ja tuntuu pitkältä ajalta. 5 kk. Muistan tämän tekstin nimittäin: "i love hoyoung ❤️
I'm so stupid stupid stupid stupid stupid stupid stupid ooooooooooooooooo😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Joo kiitos
Päivä 25 :D
SEIS STOP"
Päivä 25 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 niin kyllähän tämä 5 kk alkaa käydä mielenterveyden päälle 😂🥹
No ei se mitään, aikaisemmin olin jo googlannut "harmittaa olla ruma" joka ei vielä ollut kummoinen ongelma mutta keskustelu johon päädyin oli jokin vauva.fi keskustelu jossa puhuttiin siitä että no sulla vois olla oikeita ongelmia vaikka rintasyöpä ja siitä lähtikin sitten pahemmat asiat vyörymään tajuntaan kuin hyökyaalto