Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,950
Luultavasti..... Melkein..... Oon kuullu jopa smile, dasi, call me 5500, thorn muistaakseni, moon light muistaakseni

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Nope, ive heard it :D in the interview :DDDDDDDD i love the instrumental though somehow 😭

I CANT STOP LAUGHING FUCKING CLOWNS LMAO 😭😂🤡

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Baby why me

Yes exactly why me

Jippii

Haluaisin nukkua mutta emt. En elä

Ja muutenkin I'm still in love with woohyuk

And missing hoyoung a lot

But idk

En elä koska en tiedä joten siks haluisin nukkua mutta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
they were all lying and the boners were about something else

no ehkä olin sexy niille mutta mitä se edes auttaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Samaa tasoa oon niiden kans, probably only fat and ugly men who like me

Siis ei sillä että se mua haittais. Vaan se että ugly people like fellow ugly people. Joten ne kaikki oli varmasti sellasia samanlaisia kun minäkin joita kukaan ei halua.

Meanwhile itse rumana ihastun johonkin hoyoungiin jota nyt varmaan aika moni pitää söpönä.

Itsehän näytän perseestä revityltä mutta tosiaan, fellow rumat ihmiset näköjään pitää seksikkäänä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Joten silloinhan oon seksikäs kyl mut vaan niille jotka ei oo kovin popular kuten en kai minäkään

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Itse asiassa mä en tiedä kun molemmat on ihan kauheita tilanteita:
- ajatella pelkästään yhtä
- ajatella useampaa kuin yhtä

Mutta ainahan mä ajattelen to some extent useampaa

Mutta joka tapauksessa molemmat on kauheita tilanteita.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
tai no on kamalampaa ajatella useampaa sekavuuden takia. Pelkästään yhden ajatteleminen olisi siksi ihanteellista. Mutta sitten siinä on tavallaan kai muita ongelmia. Se voi tuntuu tosi pahalta. Mutta ei se koko ajan tunnu yhtä pahalta. Mulla helpotti jo vähän aikaa sitten tää olo jonkun verran hoin suhteen. Nyt mua naurattaa ajatus elämästä ilman sitä :D koska meemien taso. Ja muutenki se on niin outo ajatus et se naurattaa kyl. Siis se tekee edelleen mut hulluksi varsinkin mustasukkaisuus ja se sellanen surullisuus tuntuu aika pahalt mut ei oo sitä sellasta samal taval et kaikki näyttää täysin tyhjältä ja toivottomalta jos en tapaa sitä tms.

Mut on tää kyllä aikamoista silti vielä. Ja tuntuu pitkältä ajalta. 5 kk. Muistan tämän tekstin nimittäin: "i love hoyoung ❤️

I'm so stupid stupid stupid stupid stupid stupid stupid ooooooooooooooooo😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Joo kiitos

Päivä 25 :D

SEIS STOP"

Päivä 25 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 niin kyllähän tämä 5 kk alkaa käydä mielenterveyden päälle 😂🥹

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Tuntuu että pahemmaksi tietyllä tavalla menee ajan kanssa vaikka sit kuitenkin ei silleen koska se oli peak heti alus.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Rainism

Dogecoin 126Bpm GIF

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
No ei se mitään, aikaisemmin olin jo googlannut "harmittaa olla ruma" joka ei vielä ollut kummoinen ongelma mutta keskustelu johon päädyin oli jokin vauva.fi keskustelu jossa puhuttiin siitä että no sulla vois olla oikeita ongelmia vaikka rintasyöpä ja siitä lähtikin sitten pahemmat asiat vyörymään tajuntaan kuin hyökyaalto

Ylös Pohja