Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,960
Vittu se koyote & myung video 😭😭😭😭😭😭 vittuuuuu 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 kuinka joku voi olla noin ihana 😭😭😭😭

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,960
Mut tosiaan. Ne uudemmat (Eunkwang ja hoi) EI OO valemuistoja koska ne mä muistan vielä hyvin. Mut tämä on niiiiiiiin vanha muisto et sitä mä en muista kunnolla ja se voi ollakin valemuisto.

Toki ne muut jutut muistan aika hyvin, eli tuo PINK THUMBNAIL VIDEO lmaooooo, koska se oli 2024, ja sitten öööö se kun katoin yoochunia silleen hmm ehkä pieni joku ihastuksen kaltanen tunne siihen on mut onkohan se siks et joku joka näyttää siltä tulee olee mun oikee rakkaus 🙄🙄🙄🙄🙄🙄 ja sehän kyl näyttää vähän myunghoonilta ainakin joissai kuvis. Muistan vieläkin ajattelin siit jostain koiravideosta mis yoochun oli jonku koiran kaa i think. Nii sii olin sillee "hmm täs on joku tunne mut johtuukohan se enemmän siit et se on joku joka muistuttaa sitä"

Aww fuck

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,960
OON HAKENU MICKYY YOUTUBEST 3.10.2025 !!!!!!!!!!!??????????? ja sillon näin tän koiravideon tai se oli ehkä se thumbnail minkä näin vaan. Tai sit jotai. Mut kuitenkin näin siit jotain.

JA VITTU 11.10.25 KÖ SE OLI KU TÄÄ ALUNPERIN TAPAHTUIIIIIIIII????????????????????

JA SILLON JUST AJATTELIN MICKYSTÄ ET OKEI TÄS ON PIENI IHASTUKSEN TUNNE EHKÄ MUT MUST KUITENKIN TUNTUU ET JOKU JOKA NÄYTTÄÄ VÄHÄN SILTÄ ON SE MUN ENEMMÄN NIIKU OIKEE RAKKAUS

EN K E S T Ä ENÄÄ!!!???????? MIKÄ TÄÄKI ON????? KOHT KUNNON MENTAL BREAKDOWN TULEE

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,960
Hit music only

Confused Always Sunny GIF by It's Always Sunny in Philadelphia

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,960
(mistä mulla kyllä oli myös silloin lapsena? Joku pieni tunne :D ku kuuntelin radiota ja tulee "NRJ! HIT MUSIC ONLYYYYY"

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,960
Myös deep blue something - breakfast at Tiffany's tais olla jokin tunne vähän samankaltainen joskus aikoinaan

?????? Muistaakseni

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,960
En kestä ku joka kerta ku meen spotify niin siel tulee vastaan toi soittolista nimeltä "vaikeeta mut jaksettava" :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ei mun oma lista ees

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,960
"viikko numero 10
Jaaha........
Näin monta viikkoa tätä hullunmyllyä katsoneena joku voisi sanoa että olen aika paskas.... Jamas
mutta maaliviivalle mennään vaikka sitten viikkoja myöhässä"

:DDDDDDDDDDD

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,960
Ill get over you
Dont think you can bring me down
Cause I've been on lower ground
Dididii jotain
I'll make it through and ill get over you

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,960
Mä sitten rakastan kevättä...... .
Ja syksyä ................................ ......

Mutta tää kevät oli sellainen räjähdys kun eilen kävin kävelyllä niin kun astuin ulos niin se oli........... SE OLI DRAMAATTISTA.

Ylös Pohja