Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,960
OLIKS youtubee ees sillon

Ja sillee se todennäköisyys et joku suomalainen tyyppi ois kaivanu ton esille ja oltais katottu sitä?????? Naah???????

MINÄ VUONNA TÄÄ EES TAPAHTU????????

MUISTAN SEN PÄIVÄN KYLLÄ MUISTAN SEN HUONEEN JA ISTUIN PÖYDÄLLÄ JA AJATTELIN JOTAIN BF JUTTUA JA OLIN ALLE 11 VARMAAN MUT EN MÄ TIEDÄ

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,960
Ihanaa ku näit valemuistoi syntyy mut siis nää uudemmat jutut nii niit ei voi syyttää valemuistoks koska niist on niin vähän aikaa että vielä muistan

Mut toi on täysin puuroo mun pääs en muista yhtään paitsi pieniä välähdyksiä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,960

Hmmmm sitten tosiaan tästä biisistä oonkohan kuullu TÄN vai olikse tosiaan kopsattu toisesta biisistä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,960

Kiitos voi vittu kiitos mutta myös mulla on valemuisto siitä mistä kirjotin, se oli totta että istuin pöydällä siinä oikeasti, mutta se valemuisto osuus on se että oltais kuunneltu jotain nrg biisiä siinä. SE osuus on valemuisto. Muuten se on ihan oikea kyllä. Ei siis liity siihen todnäk mitenkään, istuin vaan pöydällä ja olin jtn "aa lol my boyfriend" tyyliin
Sori danny.

My history with this song.

Also :DDD no en selitä mutta XDDDD

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,960
"Rakastuminen on fysiologinen tila, jossa dopamiinin ja noradrenaliinin tasot nousevat, aiheuttaen euforiaa ja keskittymistä rakkauden kohteeseen. Julkkisihastuksessa tämä kohdistuu ihmiseen, jota ei todellisuudessa tunne, mutta aivot reagoivat silti vahvasti."

Huomasin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,960
k-pop GIF

Ylös Pohja