noitis
väsyttää
- Reaktioarvo
- 126
Oon Unto, yhtä hölmistynytOon noi kissat.
Oon Unto, yhtä hölmistynytOon noi kissat.
Et voi olla koska oon ne kissat.Oon Unto, yhtä hölmistynyt
hitto..Et voi olla koska oon ne kissat.
Oikea tassu ylhäällä.. natsi..
Oon toipäivänsankari (1v) tsillaa (siis eilen kun vuorokausi on jo vaihtunut)
katso liitettä 7179
Oi melkein synttärikaimoja Unton kanssaTänään Max Voima täyttää 3 vuotta! Tättärää! Ostettiin sille "kakku", eli kaupasta Sheba-kopiota, koska ihmisetkin mässäävät epäterveellistä ruokaa syntymäpäivinään. Tosin Max Voima kun on fiksu kissa, niin jätti mössön syömättä..
katso liitettä 7180
Oon toi kissa.katso liitettä 7183
Ämpärimies
Kissa ämpärissäkatso liitettä 7183
Ämpärimies
Saanen kysyä, että mitä tarkoitat? Pahoittelut, en ihan ymmärrä.Absoluuttinen yksikkö ^
Että ISO KISSU, ei kaltaisistaan ole.Saanen kysyä, että mitä tarkoitat? Pahoittelut, en ihan ymmärrä.
Hmm mihin kisuun siis viittaat? Varmistan vain. :D Kissa, josta olen laittanut tänne kuvia ja jota parhaillaankin ulkoilutan, on pyöreä tapaus. Hän on onneksi silti hyvinvoiva: haluaa ulkoilla päivittäin, kiipeilee puissa, saalistaa ja lyö koiraamme, joka haluaisi vain leikkiä. :') Hänen kaltaisiaan on monia!Että ISO KISSU, ei kaltaisistaan ole.
Tuo viimeisin, en sano että on läski vaan on absoluuttinen yksikkö. Just sellainen, jonka nostaa naamalle ja purskuttaa karvoja prrrööörröööörrrHmm mihin kisuun siis viittaat? Varmistan vain. :D Kissa, josta olen laittanut tänne kuvia ja jota parhaillaankin ulkoilutan, on pyöreä tapaus. Hän on onneksi silti hyvinvoiva: haluaa ulkoilla päivittäin, kiipeilee puissa, saalistaa ja lyö koiraamme, joka haluaisi vain leikkiä. :') Hänen kaltaisiaan on monia!
Aa ymmärrän! Hän on sen verran oman arvonsa tunteva ja itsenäinen, että jos yritän ottaa syliin ja paijata, niin hän ilmaisee todella selkeästi, ettei pidä siitä. :D Toki hänellä on myös sellaisia hetkiä (esim. aina kun hän haluaa ulos), jolloin hän tykkää rapsutuksesta ja suukottelusta.Tuo viimeisin, en sano että on läski vaan on absoluuttinen yksikkö. Just sellainen, jonka nostaa naamalle ja purskuttaa karvoja prrrööörröööörrr
Oma kissa joi tänään k*ljaa! Ei pitänyt siitä.Aa ymmärrän! Hän on sen verran oman arvonsa tunteva ja itsenäinen, että jos yritän ottaa syliin ja paijata, niin hän ilmaisee todella selkeästi, ettei pidä siitä. :D Toki hänellä on myös sellaisia hetkiä (esim. aina kun hän haluaa ulos), jolloin hän tykkää rapsutuksesta ja suukottelusta.
Kääk, se voi olla kissalle jopa hengenvaarallista!Oma kissa joi tänään k*ljaa! Ei pitänyt siitä.
Entinen kissa-äitini, Tahvo Kissa, joi votkaa aina kun oli mahdollisuus eikä sitä haitannut.Kääk, se voi olla kissalle jopa hengenvaarallista!
Ou... Alkoholismi?Entinen kissa-äitini, Tahvo Kissa, joi votkaa aina kun oli mahdollisuus eikä sitä haitannut.
Max Voima varmaan vaan mietti, että pakko ottaa samaa mitä äijä juo jo kolmatta vuotta. En siis samaa olutta, otan aina uuden..
Polttanut sieluani jo 15 vuotta valitettavasti. Pitkään pidin sitä viihdekäyttönä, mutta yhtenä päivänä tajusin että mistä on kyse ja kerroin siitä ystävilleni ja lähipiirilleni. Olen käynyt myös terapiassa kahdesti asian suhteen.Ou... Alkoholismi?
Otan osaa. Melko yleinen sairaus, mun perheessä on useampikin alkoholisti ja sitäkin enemmän alkoholin väärinkäyttäjiä. Taisi olla huono keksintö koko alkoholi (juomisen suhteen).Polttanut sieluani jo 15 vuotta valitettavasti. Pitkään pidin sitä viihdekäyttönä, mutta yhtenä päivänä tajusin että mistä on kyse ja kerroin siitä ystävilleni ja lähipiirilleni. Olen käynyt myös terapiassa kahdesti asian suhteen.
Alkoholi on edesauttanut sivilisaatiota, kaljat, viinat, siiderit ovat kaikki energiarikkaita juomia. Niiden väärinkäyttö on vaan se ongelma, itsellä ei ole sitä ollut vielä onneksi.Otan osaa. Melko yleinen sairaus, mun perheessä on useampikin alkoholisti ja sitäkin enemmän alkoholin väärinkäyttäjiä. Taisi olla huono keksintö koko alkoholi (juomisen suhteen).
Tarkoitatko energiarikkaudella juomien aiheuttamaa energiatason nousua vai jotain muuta? Humala ja muu päihtyminen on varmaan hauskaa ja pari alkoholijuomaa voi auttaa rentoutumaan, mutta aina mua pistää miettimään, että tarvitseeko ihminen oikeasti hermomyrkkyä rentoutuakseen. Jos energiaa kaipaa, niin saahan sitä monella muulla kestävälläkin tavalla. Tai sitten mulla on vaan yliaktiiviset aivot ja ihmettelen tätä muiden ihmisten energian ja hauskanpidon hakemista alkoholijuomista. :DAlkoholi on edesauttanut sivilisaatiota, kaljat, viinat, siiderit ovat kaikki energiarikkaita juomia. Niiden väärinkäyttö on vaan se ongelma, itsellä ei ole sitä ollut vielä onneksi.