Kissat varaanien kissat

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,895
Tänään Max Voima täyttää 3 vuotta! Tättärää! Ostettiin sille "kakku", eli kaupasta Sheba-kopiota, koska ihmisetkin mässäävät epäterveellistä ruokaa syntymäpäivinään. Tosin Max Voima kun on fiksu kissa, niin jätti mössön syömättä..
maxvoima.png

noitis

väsyttää
Reaktioarvo
126
1000003171.jpg 1000003123.jpg 1000003131.jpg
Voi tsiisus näitä hölmöläisiä... Pakko vuoronperään mennä ikkunoiden väliin kun tuuletetaan... Huom: eivät mahdu ulos ulkoikkunan ja karmin raosta, ja tuuletetaan vaan kun ollaan vahtimassa ettei kukaan edes yritä mennä. Mahtuvat just ja just ton ulomman ja sisemmän ikkunan väliin... Eilen Unto jahtas kärpästä sinne (eka kuva) ja tänäaamuna Einon oli selvästi päästävä itekin kokeilemaan ikkunanväliä ja Unto seurasi Einon lähdettyä perässä tietysti

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Reaktioarvo
808
Kissa oli sateisena päivänä halunnut kömpiä märän heinikon läpi ja alkoi sitten kiireesti peseytymään. :'3

1000017914.jpg

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Reaktioarvo
808
Että ISO KISSU, ei kaltaisistaan ole.
Hmm mihin kisuun siis viittaat? Varmistan vain. :D Kissa, josta olen laittanut tänne kuvia ja jota parhaillaankin ulkoilutan, on pyöreä tapaus. Hän on onneksi silti hyvinvoiva: haluaa ulkoilla päivittäin, kiipeilee puissa, saalistaa ja lyö koiraamme, joka haluaisi vain leikkiä. :') Hänen kaltaisiaan on monia!

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,895
Hmm mihin kisuun siis viittaat? Varmistan vain. :D Kissa, josta olen laittanut tänne kuvia ja jota parhaillaankin ulkoilutan, on pyöreä tapaus. Hän on onneksi silti hyvinvoiva: haluaa ulkoilla päivittäin, kiipeilee puissa, saalistaa ja lyö koiraamme, joka haluaisi vain leikkiä. :') Hänen kaltaisiaan on monia!
Tuo viimeisin, en sano että on läski vaan on absoluuttinen yksikkö. Just sellainen, jonka nostaa naamalle ja purskuttaa karvoja prrrööörröööörrr

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Reaktioarvo
808
Tuo viimeisin, en sano että on läski vaan on absoluuttinen yksikkö. Just sellainen, jonka nostaa naamalle ja purskuttaa karvoja prrrööörröööörrr
Aa ymmärrän! Hän on sen verran oman arvonsa tunteva ja itsenäinen, että jos yritän ottaa syliin ja paijata, niin hän ilmaisee todella selkeästi, ettei pidä siitä. :D Toki hänellä on myös sellaisia hetkiä (esim. aina kun hän haluaa ulos), jolloin hän tykkää rapsutuksesta ja suukottelusta.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,895
Aa ymmärrän! Hän on sen verran oman arvonsa tunteva ja itsenäinen, että jos yritän ottaa syliin ja paijata, niin hän ilmaisee todella selkeästi, ettei pidä siitä. :D Toki hänellä on myös sellaisia hetkiä (esim. aina kun hän haluaa ulos), jolloin hän tykkää rapsutuksesta ja suukottelusta.
Oma kissa joi tänään k*ljaa! Ei pitänyt siitä.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,895
Kääk, se voi olla kissalle jopa hengenvaarallista!
Entinen kissa-äitini, Tahvo Kissa, joi votkaa aina kun oli mahdollisuus eikä sitä haitannut.
Max Voima varmaan vaan mietti, että pakko ottaa samaa mitä äijä juo jo kolmatta vuotta. En siis samaa olutta, otan aina uuden..

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Reaktioarvo
808
Entinen kissa-äitini, Tahvo Kissa, joi votkaa aina kun oli mahdollisuus eikä sitä haitannut.
Max Voima varmaan vaan mietti, että pakko ottaa samaa mitä äijä juo jo kolmatta vuotta. En siis samaa olutta, otan aina uuden..
Ou... Alkoholismi?

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,895
Ou... Alkoholismi?
Polttanut sieluani jo 15 vuotta valitettavasti. Pitkään pidin sitä viihdekäyttönä, mutta yhtenä päivänä tajusin että mistä on kyse ja kerroin siitä ystävilleni ja lähipiirilleni. Olen käynyt myös terapiassa kahdesti asian suhteen.

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Reaktioarvo
808
Polttanut sieluani jo 15 vuotta valitettavasti. Pitkään pidin sitä viihdekäyttönä, mutta yhtenä päivänä tajusin että mistä on kyse ja kerroin siitä ystävilleni ja lähipiirilleni. Olen käynyt myös terapiassa kahdesti asian suhteen.
Otan osaa. Melko yleinen sairaus, mun perheessä on useampikin alkoholisti ja sitäkin enemmän alkoholin väärinkäyttäjiä. Taisi olla huono keksintö koko alkoholi (juomisen suhteen).

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,895
Otan osaa. Melko yleinen sairaus, mun perheessä on useampikin alkoholisti ja sitäkin enemmän alkoholin väärinkäyttäjiä. Taisi olla huono keksintö koko alkoholi (juomisen suhteen).
Alkoholi on edesauttanut sivilisaatiota, kaljat, viinat, siiderit ovat kaikki energiarikkaita juomia. Niiden väärinkäyttö on vaan se ongelma, itsellä ei ole sitä ollut vielä onneksi.

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Reaktioarvo
808
Alkoholi on edesauttanut sivilisaatiota, kaljat, viinat, siiderit ovat kaikki energiarikkaita juomia. Niiden väärinkäyttö on vaan se ongelma, itsellä ei ole sitä ollut vielä onneksi.
Tarkoitatko energiarikkaudella juomien aiheuttamaa energiatason nousua vai jotain muuta? Humala ja muu päihtyminen on varmaan hauskaa ja pari alkoholijuomaa voi auttaa rentoutumaan, mutta aina mua pistää miettimään, että tarvitseeko ihminen oikeasti hermomyrkkyä rentoutuakseen. Jos energiaa kaipaa, niin saahan sitä monella muulla kestävälläkin tavalla. Tai sitten mulla on vaan yliaktiiviset aivot ja ihmettelen tätä muiden ihmisten energian ja hauskanpidon hakemista alkoholijuomista. :D

Nyt kun alkoholista tuli puhe, niin onko mitään oikeasti järkevää syytä juoda sitä? Oikeasti perusteltua syytä? Sellainen syy, johon minäkin absolutistina pystyn vastaamaan, että joo, järkevää.

Kirjoita vastaus...
Ylös Pohja