Norjassa tarvitsee omanlaisensa oloasun.Todennäköisesti, siksipä pakkaankin jo laukkujani. Norjalla on sentään nousujohteinen jääkiekkokulttuuri, öljyä ja lohta, mitä muuta ihminen kaipaa?
Ei siitä joudu niin pitkäksi aikaa vankilaan.Tilannepäivitys: asiavirhe jää kotimaan kamaralle ja lähtee nyt kaatamaan Mantaa jalustaltaan, nähdään syssymmällä
Vanha Nykäsen letkautus.Muuttaa Tanskaan ja hakea Norjan kansalaisuutta?
En kerro.Oletko varma? Kaverin puolesta kyselen...
Samaa mietinMuuttaa Tanskaan ja hakea Norjan kansalaisuutta?
Siis täähän se on, joku 30-35 vuotta vanha letkautus, jota toistellaan ties missä foorumeilla tai televisiossa.Mielestäni on jo yleissivistystä hoksata viittaus Nykäsen Matin heittoon "meikäläinen meinaa muuttaa Kööpenhaminaan ja hakea Ruotsin kansalaisuutta"