Opiskelu Olisikohan liian rankkaa opiskella avoimessa yliopistossa töiden ohella

Opiskelu ja itseopiskelu

Hydrangea

Asiantuntija
Reaktioarvo
319
Opiskelisin täysin omaksi ilokseni, joten en tiedä kannattaako, mutta mistä sitä ikinä tietää miten paljon siitä voisi olla tulevaisuudessa hyötyä D:

asiavirhe

kelohonka
Reaktioarvo
203
No, itse ajattelin opiskella avoimessa ensi lukuvuoden aikana osa-aikatyön ja kilpaurheilun ohella. On se ihan tehtävissä, ja avoimessa voi muutenkin opiskella usein omaan tahtiin. Opintopisteitäkään ei ole pakko saada mitään tiettyä määrää lukuvuodessa. Opinnot voi myös keskeyttää helposti, toisin kuin tutkinto-opiskelijana. Yleisesti ottaen avoimen opinnot sopivat todella hyvin työn oheen.

Hydrangea

Asiantuntija
Reaktioarvo
319
No, itse ajattelin opiskella avoimessa ensi lukuvuoden aikana osa-aikatyön ja kilpaurheilun ohella. On se ihan tehtävissä, ja avoimessa voi muutenkin opiskella usein omaan tahtiin. Opintopisteitäkään ei ole pakko saada mitään tiettyä määrää lukuvuodessa. Opinnot voi myös keskeyttää helposti, toisin kuin tutkinto-opiskelijana. Yleisesti ottaen avoimen opinnot sopivat todella hyvin työn oheen.
Mitä aiot opiskella? Itse mietin bilsan perusopintoja.

Ylös Pohja