TalvinenRasia
Kissan ulkoiluttaja
- Reaktioarvo
- 838
Mä olen kiitollinen koronavirukselle mm. siitä, että
-etäkoulun takia sain skipata esitelmien pitämisen
-koulu-uinnit peruttiin
-sain monta vuotta pitää kasvomaskia, mikä helpotti sosiaalista ahdistusta
-vielä nykyäänkin koulussa ja muissa julkisissa tiloissa tarjotaan käsidesiä
Kaikki koronan takia tulleet hygieniaohjeet olivat mulle täysin tuttuja (mulla on ocd) ja oli kivaa, kun oli pakko pitää turvaväliä, käyttää maskeja ja huolehtia käsihygieniasta 24/7. Ennen koronaa ainakin kouluissa, joissa mä kävin, ei ollut käsidesiä saatikka mitään pakkoa pestä kädet ennen ruokailua. Nykyään näen yhä niitä Näin peset kädet oikein -julisteita vessoissa.
Toisaalta korona oli hirveä asia. Se tappoi ihmisiä ja pahensi yhteiskuntien ongelmia... Pliis saanko silti olla kiitollinen näistä asioista? Rehellinen tuomio kiitos. D;
-etäkoulun takia sain skipata esitelmien pitämisen
-koulu-uinnit peruttiin
-sain monta vuotta pitää kasvomaskia, mikä helpotti sosiaalista ahdistusta
-vielä nykyäänkin koulussa ja muissa julkisissa tiloissa tarjotaan käsidesiä
Kaikki koronan takia tulleet hygieniaohjeet olivat mulle täysin tuttuja (mulla on ocd) ja oli kivaa, kun oli pakko pitää turvaväliä, käyttää maskeja ja huolehtia käsihygieniasta 24/7. Ennen koronaa ainakin kouluissa, joissa mä kävin, ei ollut käsidesiä saatikka mitään pakkoa pestä kädet ennen ruokailua. Nykyään näen yhä niitä Näin peset kädet oikein -julisteita vessoissa.
Toisaalta korona oli hirveä asia. Se tappoi ihmisiä ja pahensi yhteiskuntien ongelmia... Pliis saanko silti olla kiitollinen näistä asioista? Rehellinen tuomio kiitos. D;