Miksi suihkussa käyminen on niin helvetillinen työmaa?

potoo

Harjoittelija
Reaktioarvo
2
Elämä on vaan pelkkää suihkussa käymistä. Joka jumalan päivä shampoo, hoitoaine, sheivaus, saippuointi, kuivaus, kolmea eri rasvaa, hiusten selvittäminen. Ja kaikkien niiden rasvojen välissä täytyy totta kai odottaa, että ne imeytyvät. inb4 "älä rasvaa" On pakko rasvata, kun on geenilotossa voittanut ihotaudin.

asiavirhe

kelohonka
Reaktioarvo
134
Tai sitten vain käyt suihkussa kuten mies eli peset samalla aineella kasvot, hiukset, vartalon, genitaalialueet ja naapurin hevosen, aikaa koko suoritteeseen kuluu noin 5 minuuttia. Niin, ja älä unohda painella tämän jälkeen tukka märkänä suoraan sänkyyn. Sheivauksen voi unohtaa, se on pedarien miellyttämistä.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
9,113
Tai sitten vain käyt suihkussa kuten mies eli peset samalla aineella kasvot, hiukset, vartalon, genitaalialueet ja naapurin hevosen, aikaa koko suoritteeseen kuluu noin 5 minuuttia. Niin, ja älä unohda painella tämän jälkeen tukka märkänä suoraan sänkyyn. Sheivauksen voi unohtaa, se on pedarien miellyttämistä.
Itse jätän monesti pesemättä naapurin hevosen, säästää kylpyhuoneen tiileissä.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
9,113
Kade hyvästä mielenterveydestä ja lyhyistä hiuksista...
mustis Elcosta o_o
Olisit kade siitä, että en tarvitse mielenterveyttä!

Ja vihjaatko, että minulla ja Elcolla olisi suhde?! Miten pöyristyttävä väite! Demiesten miitit ovat hyvässä, veljellisissä merkeissä tapahtuvia viihteellisiä tapahtumia, jotka rentouttavat mieltä ja sielua..

noitis

väsyttää
Reaktioarvo
199
Olisit kade siitä, että en tarvitse mielenterveyttä!

Ja vihjaatko, että minulla ja Elcolla olisi suhde?! Miten pöyristyttävä väite! Demiesten miitit ovat hyvässä, veljellisissä merkeissä tapahtuvia viihteellisiä tapahtumia, jotka rentouttavat mieltä ja sielua..
Hmm... tulkintahan on sinun, en pistä sanoja suuhusi...

Ylös Pohja