Aihe vapaa miks mäkkärissä ei saa makoilla :(

hillasuo

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,090
olin eilen kavereitten kaa mäkkärissä ja tuli maha kipeäks niin menin penkille makoileen vähäks aikaa. sit tuliki äkänen työntekijä häätämään mua ulos :P ei kuulemma saa nukkua!

mua ei oo ennen häädetty mistään pois :DD

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,924
Nykyään ei saa juuri missään "nukkua" eli maata. Tyyliin sen takia ku jotkut juopot ja kodittomat yms. sammuu tai nukahtelee joka paikkaan nii sit siinä on joku et pittää kieltää kaikilta se makoilu

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
9,230
olin eilen kavereitten kaa mäkkärissä ja tuli maha kipeäks niin menin penkille makoileen vähäks aikaa. sit tuliki äkänen työntekijä häätämään mua ulos :P ei kuulemma saa nukkua!

Taisit olla juopunut!

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Reaktioarvo
985

Mua on häädetty useastikkin pois, kannettu ja talutettu. Siitä sais kirjoittettua vaikka pienen kirjan. Ikinä en oo siis ollu väkivaltainen tai aiheuttanut pahennusta. Pääsääntöisesti johtuu omasta itsestä kun ei osaa lähteä liian aikaisin pois, yKsI VieLä...

pupupuskassa

pupu joka on puskassa
Reaktioarvo
437
ylleesä jos makkoillaan paikoissa joissa ei kuulu, varsinkin ilta-aikaan, oletus on alkomahoolin alaisuus

Ylös Pohja