Olen huomattavasti rauhoittunut nuoruudestani, jolloin olen ollut tuota toista ääripäätä.Joillakin impulsiivinen olo johtaa otsatukan sohimiseen, toisilla lääkemyrkytykseen.
Mikäli et välitä siitä, että homman mennessä pieleen tulet näyttämään erikoiselta seuraavan kuukauden tai parin ajan, annapa mennä vaan.
Ihanaa, jes! Olin jo henkisesti valmistautunut menemään huomenna saksiostoksille. Keittiösaksilla tuskin tulee hyvää jälkeä :DKYLLÄ. itte leikkasin joku aika sitten uuelleen ikoniset "baby bangs":ini ja saanu paaaljon kehuja. suosittelen
Leikkasin sen tänään ja iski vähän paniikki kun näin lopputuloksen :D Ehdittiin jo äidin kanssa sopia, että hän yrittää huomenna korjata tilannetta, mutta nyt pesemisen jälkeen otsis ei näytäkään ehkä niin pahalta kuin heti leikkaamisen jälkeen.Go for it!
Kyllä siitä kunhan ehtii tottua!Leikkasin sen tänään ja iski vähän paniikki kun näin lopputuloksen :D Ehdittiin jo äidin kanssa sopia, että hän yrittää huomenna korjata tilannetta, mutta nyt pesemisen jälkeen otsis ei näytäkään ehkä niin pahalta kuin heti leikkaamisen jälkeen.
leikkasin fiskarsin keittiösaksilla <3Ihanaa, jes! Olin jo henkisesti valmistautunut menemään huomenna saksiostoksille. Keittiösaksilla tuskin tulee hyvää jälkeä :D
aina alkuun näyttää kauheelle mut sit rauhottuu, onnee ja kiva että leikkasit, tervetulloo kerhoonLeikkasin sen tänään ja iski vähän paniikki kun näin lopputuloksen :D Ehdittiin jo äidin kanssa sopia, että hän yrittää huomenna korjata tilannetta, mutta nyt pesemisen jälkeen otsis ei näytäkään ehkä niin pahalta kuin heti leikkaamisen jälkeen.