Aihe vapaa hei taas kaikki

hillasuo

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,073
en oo hetkeen taaskaan kirjotellu täällä niin nyt kerron mitä kaikkea on tapahtunu!!

- lopetin amiksen (oonkohan sanonu tän täällä jo??)
- oon nyt siis aito lukiolainen ja käyn 3,5 vuoteen
- wanhat meni hyvin vaikka pari vaihtuki vähän ennen reenien alkamista
- jatkot oli villit enkä juonu alkoholia
- kaverin synttäreillä join vähän mutta ei ollu känni vaan vähän nauratti vaan enemmän :Dd
- kävin kattoon kotiapulaisen elokuvateatterissa kamujen kaa ja oli ihan jees 3,5/5
- pesin juuri äsken mun pikkuveljen kuulokkeet pyykkikoneessa
- meän heppa myytiin ja hankittiin uus
- sain kesätöitä hautausmaalta (2vko) ja pääsin myös yököks riparille
- ei vieläkään ajokorttia
- huomenna alkaa koeviikko
- lempibändi nykyään immanuel
- lupauduin puhujaksi yksille festareille

siinäpä kaikki mitä tuli mieleen :D

hillasuo

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,073
tärkein ja pahin unohtu:
otettiin uus tyyppi kaveriporukkaan ja se huijas meille että sen iskä kuoli!????? eipäs kuollutkaan..

hillasuo

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,073
Mun kaveriporukkaan kuului 6 ihmistä ja lähdettiin seurakunnan mukana festareille Turkuun viikonlopuksi. Siellä meidän joukkoon liittyi myös uus tyyppi Milla, joka kyllä tunsi kaikki porukasta ja otettiin se mielellään mukaan. Ekan festaripäivän jälkeen mentiin bussiin jolla lähdettiin majoitukselle, ja muita odotellessa Milla lähti bussin ulkopuolelle. Vähän ajan päästä Milla tuli takas ja itki ihan kunnolla. Ihmeteltiin kaikki että mitä on tapahtunu ja huomattiin että Milla oli laittanut ig-stoorin ”hyvää taivasmatkaa isä” ja loppu viikonloppu menikin Millaa lohduttaessa jne. JA SE ISKÄ EI EES KUOLLU. Milla vaan keksi koko jutun päästään, ja tajuttiin tää muutamaa viikkoa myöhemmin :P

En oo ehkä ikinä kuullu että joku keksis näin sairaan jutun??

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
9,134
Mun kaveriporukkaan kuului 6 ihmistä ja lähdettiin seurakunnan mukana festareille Turkuun viikonlopuksi. Siellä meidän joukkoon liittyi myös uus tyyppi Milla, joka kyllä tunsi kaikki porukasta ja otettiin se mielellään mukaan. Ekan festaripäivän jälkeen mentiin bussiin jolla lähdettiin majoitukselle, ja muita odotellessa Milla lähti bussin ulkopuolelle. Vähän ajan päästä Milla tuli takas ja itki ihan kunnolla. Ihmeteltiin kaikki että mitä on tapahtunu ja huomattiin että Milla oli laittanut ig-stoorin ”hyvää taivasmatkaa isä” ja loppu viikonloppu menikin Millaa lohduttaessa jne. JA SE ISKÄ EI EES KUOLLU. Milla vaan keksi koko jutun päästään, ja tajuttiin tää muutamaa viikkoa myöhemmin :P

En oo ehkä ikinä kuullu että joku keksis näin sairaan jutun??
Jos se faija lähti huvilennolle..?

Ylös Pohja