Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,977
Tbh haluisin käyttää zalandol ainakin 706 euroo lol.......

En kummiskaa kehtaa käyttää enää eurookaa. Toi ykski musta paita niin periaatteessa mul on hyvin samanlainen mut ei IHAN samanlainen. Muistaakseni h&m:n se mun paita ja toi on tollanen läpinäkyvä myös kuten sekin mutta se on vaan napitettava ja se mun ei oo. Ja muutenkin vähän erilainen mut tosi samankaltainen. Mut haluun vaan kaikki vaatteet... Kirjaimellisesti estän itseäni ostamasta though koska en fyysisesti kehtaa enkä pysty. Siis edes euroakaan atm. Sen takia koska tilasin just äsken. Niin ei kykene eikä kehtaa. Ehkä sitten jos asuisin yksin ja hoitaisin asiani yksin eli menisin kaupalle kävellen yksin hakemaan niin sitten. Mutta joo. Ei siinä mitään. Harmittaa vaan housujen ainainen pitkä pituus... Aina pitää olla 28... Aina. Tai sit lyhentää. Muuten vaan laahaa maata ei mahda mitään. Se nähtiin nyt jo. Muuten tykkään niistä housuista. Paitsi se vyötärö kans. Paita istuu hyvin. Niinku yleensä. Housut on aina ongelma. Aina. Housut ja kengät. Hyi vittu vihaan.

Also en tiedä mitä toi lääke nyt meinaa. Viikon käyttäny. Jos se auttaa mua (ei vielä) niin sittenhän mun ei tarvitse stressata mistään poliklinikan wää wää jutuista. Vittuun terapianne. Fuck youuuuuuu

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,977
Mä en vieläkään ymmärrä noita mania juttuja koska niinku?? Mä en vaan ymmärrä? Vaikka mul mahdollisesti oiski ollu jotai hypomania tiloja joskus/nyt niin jotenki........ So? :D tämmönen sekoilu etenkin ihastusteni suhteen on aina ollu mulle ihan normaalia. Ja myös unettomuus jota mulla nyt on ainaki vähän. Mua ei niinku kiinnosta mania tms tai no hypomania, enkä varsinkaan oo soittamassa hoitopaikkaan siitä. Koska so? No sen ymmärrän että jos ei ollenkaan saa nukuttua niin sitten pitää soittaa tai mennä päivystykseen mutta muutoin jos tilanne on sellainen normaali mitä mul on ollu

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,977
Syy oireille on olemassa: On varmasti helpottavaa tietää, että kaikki nämä oudot oireet (kuiva suu, kipeät silmät, vatsakivut ja tämä kirvely) kuuluvat todennäköisesti samaan pakettiin. Niille on olemassa selkeä syy, eikä kehoosi ole ilmestynyt montaa eri vakavaa sairautta yhtä aikaa

Aa nyt ymmärrän kaiken

Ylös Pohja