Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,974
Btw

Siis pyöriikö oikeasti miesten elämä naisten ympärillä samalla tavalla ku mun elämä pyörii miesten (lue: myunghoonin) ympärillä??

Jos niiden elämä pyörii yhtä paljon naisten ympärillä kun mulla miesten ympärillä, tarkotan jos SE TUNTUU SAMALTA. niin sitten niiden täytyy todella tyyliin varmaan rakastaa naisia ihan vitusti ja kaikkea niissä ja + jos ne tuntee yhtä syvästi kun mä niin sitten se on ihan vitun syvää. Mut kai niissä on yksilöllisiä eroja. Ei kaikki varmaan tunne niin syvästi kun mä.

Anteeks mutta mun on mahdotonta kuvitella esim myunghoon samal tavalla ku minä miehistä, sillee et se ois sillee.. oikeesti ajattelis jotain naista 24/7 ja sillee et ajatukset siitä täyttää pään??? :D lähestulkoon mahdoton kuvitella/tajuta sellasta.

Ja jos totta puhutaan niin luulen että jos ne oikeesti rakastuu samalla tavalla ku minä

Ainaki jos myunghoonist puhutaa

Nii jos tunteet on yhtä pakkomielteiset lol

Niin vannon että siinä ei kyllä ajattele yhtään mistään että joku asia on ällöttävää siinä vaan KAIKKI siinä ihmisessä on ihanaa, ja söpöä

Eli jos on oikeasti tässä tilassa

Jos nyt seurustelisin sen kaa vaikka

Niin jos se olis samassa tilassa musta ku mitä mä oon siitä

Niin se ajattelis silloin et KAIKKI mussa on ihanaa ja söpöä. Koska jos on niin rakastunu niinku mä siihen, niin mikään siinä ei varsinaisesti inhota. Joo, siis kyllähän se mua edelleen ärsyttää osaa ja paljonkin. Mutta silti mä AINA palaan siihen tunteeseen jotenkin jostain syystä, että se on mun TURVA eniten, ja KAIKKI siinä on turvallista, kaikki siinä on ihanaa, mitä tahansa se sanookaan niin rauhottaa mua, tai silleen. Eli jos tän kääntää toisinpäin ja se tuntis niin, ni... En vain tajua oikeesti mitään.

Mut joo sit se pitäis niiku mua niin ihanana et tyyliin "et voi tehä mitään väärin, oot vaan niin ihana rakastan sua vaan niin paljon, oot mun elämäni rakkaus" jne.

Joten. Koska mä oon siitä tolleen. Niin. Koska rakastan sitä siis ihan älyttömän paljon. Se on mun turva ja se on mulle kaikki. Jne.

Niin. Okei. En tiedä mikä mun pointti tässä varsinaisesti on. Varmaan montakin pointtia mutta oon liian sekasin tietääkseni. No ainakin yks pointti varmaan se että voiks sellanen olla mahdollista että se tuntis mua kohtaan noin? Koska jos se niin syvää olis niin se pitäis mua periaatteessa täydellisenä niinku mä pidän sitä? Joten sillon se tyyliin palvois mua niiku mäki sitä? Joten sillon se tyyliin ei pitäis fobian kohdettakaan inhottavana. Ja se on mulle täysin omituinen ajatus. Koska jos sen tunteet ois samanlaiset kun mulla, niin sillon se ei pitäis sitä inhottavana. Siis jos se ois sellases tilas missä mä vaikutan vissiin olevan nyt??? Ilmeisesti??? Niin sillon se ei kertakaikkiaan pystyis pitää mitään varmaankaan mussa inhottavana koska on niin rakastunut niin siitä tulee mahdotonta. Se tila on vaan sellanen et on kykenemätön ajattelemaan toisesta negatiivista. Siis sillein varsinaisesti. Kyllä se pystyy ärsyttämään mua mut ne hellyyden tunteet ei lähe yhtään mihinkään. Joten mäkin varmaan pystyisin ärsyttämään sitä, mutta silti niin, et jos sen tunteet ois samat ku mul. Et se hellyyden tunne vaa ei silti lähtis mihinkää niiku mullaki. Ja. Mä luulen että se turvallisuus on kaiken ydin tässä. Se on se mikä saa rakastumaan niin voimakkaasti että ns. palvoo sitä toista. Koska mulle sen mielipiteet tavallaa merkkaa eniten koska oon liian rakastunu, hups, ei ollu tarkotus rakastua näin.

Mut tavallaan jos se sanois etten oo ällöttävä niin se jotenki... Tai siis.... Jotenki vaa ajattelen asiat sen kautta lol.

Oho. Et sä noin rakastunu saa olla. Nyt apua..

No joo.

Mut kuitenkin.

Siis ku tässä on ollu nyt niin paljon tätä dysforiaa.

Tai fobiaa. Yms.

Niin. En tiedä miten sen sanois.

Se on mun kaikista suurin turva.

No joo. Joka tapauksessa, kun mulla ei oo kokemusta yhtä ainuttakaan kertaa kenenkään naisen palvomisesta tällä tavalla, tai tämmösestä muutenkaan samanlaisesta naisen suhteen. Koskaan yhtään kertaa elämässäni en oo tuntenu naista kohtaan samaa mitä myunghoonia. Vaik on olluki jotain, niin tätä se ei oo ollu. Samaa ei oo tapahtunu. Niin sen takia se on mulle niin vieras ajatus.

Ja varsinkin fobian suhteen.

En tiedä mitä sellanen mies ajattelee siitä joka on samalla tavalla rakastunu naiseen ku minä nyt tohon. Mutta pakko se on silloin olla just kuten mä sanoin, että mikään siinä naisessa ei inhota vaan se on elämäsi suurin rakkaus, palvot sitä ja rakastat sitä ja kaikkea siinä ja se on ihanin, rakkain, kulta, rakas, muru, maailman söpöin rakas, jne, no nää perus mitä aina sanon. Ja maailman turvallisin. Vaikka en tiedä tunteeko miehet sitä turvaa naisesta samalla tavalla. Mä oon ainaki hoonista just sillee "maailman turvallisin ❤️" et se on mulle siinä tosi iso asia.

Tunnen niin isoja asioita ja sitten jotenkin,,,, niin. Se on mun turva, ehkä jollain lailla tässä asiassa myös. Tai kun kuuntelin vanilla twilight niin yhtäkkiä iski se "and I'll forget the world that i knew, but i swear i won't forget you" kohta. Lol. Ehkä toi selittää itsensä.

Siis toivon enemmän ku mitään muuta et jonai päivänä se tuntis saman mua kohtaan mitä tunnen siihen, mut tuskinpa. "Enemmän ku mitään muuta" juuh, no... Joo :D no kuitenki.

Koska no siis.

Naisesta mulla ei ole kokemusta, tälläsestä. Mutta nyt kun oon myunghoonin kohdalla tuntenu noi tunteet just näin miten oon ne tuntenu, nii silloi loogista ois se, että jos miehet rakastuu samalla tavalla, niin silloin sellasta miestä ei kyllä inhota fobiani kohde. Koska nyt ku oon ITE kokenu tän, nii tiedän millanen tää on. En oo kokenu sitä naisesta ja en ois voinukaan kokea, koska oon niin hetero (HAH, kuulostaa hauskalta, oon super hetero™️) mutta jos on heteromies, no käytetään edelleen esimerkkinä minua ja häntä, niin jos se rakastuis muhun ja mä olisin sen elämän rakkaus, samalla tavalla ku se mulle niin.. jaa-a. Kai se sit samanlaista on. Mulle täysin vieras ajatus mutta ehkä naiseen voi rakastua niin ja ehkä tosiaan se ei sitten ällötä. Itse asiassa pitäisin sitä jopa jollain lailla vahvan rakastumisen mittarina. Jos ällöttää niin et oo siinä tietyssä rakastumisen tilassa ainakaan. Koska sillon sä ihan oikeasti oikeasti siis palvot sitä tyyppiä, se voi ärsyttää, ja kaikkee semmost, mut silloin aina kuitenkin palaa siihen "palvon sua, rakastan sua kaikista eniten, oot elämäni rakkaus" tilaan.

........... apuA.

JA MIKÄÄN SIINÄ EI PERIAATTEESSA ÄLLÖTÄ EI VAIKKA SE OIS 100-VUOTIAS 🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿 okei oon official pappojen kuolaaja mut kummiski you know. En tiedä se on ilmeisesti jotain niin vahvaa rakkautta mulla (tai JOTAIN outoa) että se menee yli hilseen multakin mutta ilmeisesti jotain sellasta mikä on elämää suurempaa. Koko ajan on vaan 😍-tilassa.

Ahdistavaa tämä kyllä on, sitä en sano. Ja maailman ärsyttävinhän hän on :3 rakas wääwää maailman rakkain

Huutista

Joo eli pointti oli.. joku..

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Mutta nyt kun aloin asiaa miettimään niin on täysin loogista pitää tuota fobia-asiaa tunteiden mittarina XDDDDDDDDDDDDD

ilmeisesti

jos ällöttää et oo rakastunu (tällä tavalla)
Jos ei ällötä niin saatat olla tai sit sua muuten vaa ei ällötä

Tai en tiedä, voi kai se ällöttää sinänsä silloinkin... Mutta.... Kuulostaa vaan sinänsä omituiselta koska en tiedä miten ihmisessä voi silleen AIDOSTI ällöttää mikään jos on rakastunu näin. Ei sillon osaa oikein ajatella pahaa tai negatiivista siitä ihmisestä. Joo osaa aatella et se on ärsyttävä mut ei ilmeisesti sitäkään ihan aidosti vaan silleen jotenki.

No en tiedä. Hadistavaa vaan.

En tiedä mitä muut tuntee ja hädin tuskin tiedän mitä ite tunnen.

Joka tapauksessa

APUA AUTA 😭

haluun sen mun luo :( 🗿

❤️

MUTTA

toisaalta en haluu ja mulla on siihen syyni 🗿

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974

Katoin tän aiemmin tänään ja IHANA, mut siis toi missä se makaa sohvalla niin MÄ HALUUNNN MÄ HALUUUUUNNNNNNN olla sen vieressä tiäks toi oli niin söpöö jotenki ja sitte ku aattelee et sais vaa olla sen vieressä sohvalla omfg

VITTU ÄLÄ SEKOO PÄÄSTÄS

vittuuuuuhh 😭

"CHRISTOFFER STRANDBERG ON VAIN MIAN MIES"

the vibe is there

Btw on jopa omituista että muut kuten nancy tykkää tai on tykänny siitä koska tää on niin henkilökohtanen asia mulle :DDDD tuntuu jopa oudolta ehkä että muut edes tietää sen. Koska tää on niiiin personal. Se mitä tapahtu huhtikuussa määritteli tyyliin mun elämän. Ja se oli oudoin kokemus ikinä ja siis se IHMISENÄ on vaa nii jotenki....... Tuntuu omituiselta koska tää on vaan niin henkilökohtasta mulle en voi tajuta sitä että muut tykkää siitä. Se on ihan ok sinänsä, tarkotan vaan että se on outoo. Hmm. En osaa kyllä totakaa asiaa selittää mut kuitenkin.

Sillee.. tykkääkö joku muuki maailmassa muka chun myunghoonista. Se tuntuu niin ns. Mun omalta xD okei en osaa selittää.

Joka tapauksessa, voisitkO edes joskus olla normaali.

Ja onnellinen.

Niin ettei haluaisi kaiken loppuvan jatkuvasti :D

Toisaalta toi tyyppi on ainut (??? Ei??????) joka saa ajattelemaan kaikesta vähän eri tavalla

Also

"I'm not afraid to grow old if i have your hand to hold"

Oke lols mut

Ja

No okei pistetään vaa koko biisi

Noi tietyt lyriikat

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Aaaa borami on tos videos mut onkse sil viel ku ei oo näkyny instas

Ja missä jingjing on tos videos