Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,973
Also underbust (hyi) tulokseks tuli 78-79 muistaakseni joten se kapein kohta lienee sit niin ylhäällä :DD heti alaspäin mentäessä levenee vissiin aika paljon

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Mut oikeestaa ihan sama koska oon paska mittaamaan niin sanotaan vaa että mulla ei ole mittoja on vain ulkonäkö

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Miks mul on näin pieniä vaatteita. Vihaan kun äitiki aina "joo kyl sulle tää menee" ja näyttää jtn tyylii 42 kokoo oon vaa päässäni sillee etkö nyt ymmärrä että tarviin ihan oikeesti ison koon =D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Ne vaa vähättelee sitä ja sit ostan liian pieniä vaatteita ettekö tajuu et oon oikeesti läski ja tarviin 44 koon HUOH

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Yes, in women's fashion, an EU size 44 is often considered the starting point for plus-size or curve collections

NIII IM PLUS SIZE

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
I'm

PLUS

SIZE

onkse nii vaikee tajuu

Redditiski aina jos sanoin et oon normaalipainonen bmi:n mukaan niin "et sä oo chubby, et sä oo chubby yhtään"

I'm LITERALLY plus size

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Vittu se yks joka alko väittelee mun kans :D se et sä oot mua lihavampi ei tarkota etten mä ois kirjaimellisesti plus size, NÄKÖJÄÄN

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Mut kirjaimellisesti en enää ikinä mittaa itseäni koska siihen ei voi luottaa pätkääkään

Jos saa kaikkea 89-95 väliltä

Vyötäröä ei edes tiedä mistä mittaa
Lantiosta saa kaikkea 101-106 väliltä...

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
HEI MIKS TOI TYYPPI ÄRSYTTÄÄ MUA, mut aloittaa seksuaalisia fantasioita mun päässä, ja mitä kaikkea muuta se aiheuttaakaan. En ymmärrä. Se on kaikista hämmentävin tyyppi koko maailmassa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
tbh they're not wrong. some i-fans believe that idols have a type, which is usually beautiful, rich and skinny asian women

if any idol (especially male idol) shows interest or speaks about any other type, they're usually praised for it. i think you need to take into account that lots of kpop fans have really low self esteem, so they see a lot of people as either competition or people they can mock to make themselves feel better

it's obv not all of them, but a chunk is more than enough when they're as feral as the ones i've seen

Lmaoooooo why dont they just find fat admirer spaces even MY whole life isn't about kpop idols vaikka niin vois ajatella

Miks keskittyä pelkästään siihen ajatukseen et kpop idoleilla on joku skinny ideal type ku vois laajentaa maailmankuvaansa ja löytää sadat ja tuhannet fat admirerit ja koko fa yhteisön.

Ok en tiedä. Se on kyl erittäin haavoittavaa jos ei tiedä noiden olemassaolosta ja seuraa kpoppii mut emt. Mua on auttanut kaksi asiaa :D myunghoon ja fat fetishist circles. Mut en mä sit tiedä onks sekään ihan riittävää, tiedän sen et se on todella vaikeeta olla läski kuitenkin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Voisko fat admirers olla vähän jotenkin enemmän mainstream niin sitten se vois tasoittaa sitä yleistä ilmapiiriä tai jotenkin helpottaa näitä asioita

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
They're kinda vocal and super enthusiastic sometimes mut se ei silti oo kovinkaan mainstream eli pitää etsiä jostain kivenkolosta noi jutut. Nimittäin vasta 2023 aloin mun mielestä pyörimään netissä missään fa ympyröissä. Niin kauan mulla meni löytää ne asiat.

Ylös Pohja