Oon kerännyt niin monta INDESCRIBABLE unta viime aikoina
Se hammaslääkäri uni (hoista) okei kuulostaa randomilta mut ei se ei ollu mun hammaslääkäri siinä vaa se oli joku tyyliin et olin hammaslääkäris.. tai Jossakin lääkäris. Ja sit hoi oli siel jossai vaa ja en selitä enempää mut 🥺
Sit se ns kauppa uni hoista
Sit toi myunghoon uni. Mikskä sanoisin sitä. Kävely uni 😂😂 tai ehkä.. tanssiaisuni tai joku sellane. Siis se oli samaa unta mut en puhu siit kohasta. Vaa siit kävely kohast. Ja siin tanssikohas oli kyl A, i think. APUA HUUDAN mikä telepaattinen yhteys meil on mummun kaa se eilen illal sano et tuol on tanssiaiset ja hänen pitää ostaa lippu sinne, sit se saatto olla unta :D ei se muistanu. Huutista. Mut joo se ei ollu se pointti. Vaa se myunghoon kohta. Se on ainut minkä muistan sillee eri tavalla siitä. No se Eunkwang kohtaki oli kyl. Mut juu. Mut siin käveltiin jossain, siin oli paljon ihmisiä, sit myunghoon oli siel ja katoin sitä pitkään tähän tyyliin "🥺" ja tunsin intensiivisen rakkauden liekin :D se näytti söpöltä + kaikki siinä oli jtn elämää suurempaa en osaa kuvailla mitä tunsin sitä kohtaan. Sellanen elämäni rakkaus tunne. Vieläkin enemmän kuin valveilla.
Kaik kuulostaa randomilta.
Mut kauppa uni ja hammaslääkäri uni.......
Tunnen vieläkin sen lähelläni
Rakas ❤️ 😭