Jos 2019 en ois itkeny niin maan saatanasti sen hammaslääkärin jälkeen (jossa ei tehty mitään kun vaa katottii ja puhuttii) ja oisin jatkanu vaan sitä hoitoa sillon niin :)))))))))))) mut ku sitte ne sekotti mun päätä viel ku ne sano et mite ois jos tehtäis nukutuksessa. No sit aloin pelkäämään vielä enemmän. Mut en vaan kertakaikkiaan uskaltanut edes paikkausta sillon.
Mä tiedän tasan tarkkaan millä mä pääsen takas 61kg, sillä mikä oli myunghoon jutun alussa. Sillä laihduin 61kg. Ja sit sitä jos ois jatkanu oisin päässy pidemmällekin.
Ja mä melkein vannoisin et KUKAAN koskaan ei oo aiheuttanu mulle yhtä pahaa unettomuutta ja syömättömyyttä kun myung. Se oli siis sellanen helvetin hullu kausi. Kuinka kauan sitä nyt sit kestikään, en oikein muista
Laskin et pääsen leikkaukseen aikaisintaa 35-vuotiaana, ja sekin on aika optimistinen arvio.
Eli kyllä tässä hyvän aikaa ehtii vielä varmistua asiasta. Ja ehtii kärsiä ihan vitun kauan ennen sitä. Toive tietysti olisi että ennen sitä (ja helvetin nopeasti) leikkauksen tarve häviäisi kokonaan.