Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,972
Noni nyt on sit kaikki menetetty ja elämä pilalla. Tätä päivää oon pelännyki et millon kuulen telkkarista fobian kohteesta mainoksia ja nyt seki sit tapahtu. Enpä enää tiedä mitä teen....... Kohta alan välttelemään olohuonetta kuin ruttoa jos televisio on päällä. Traumatisoiduin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Mä en tiedä mistä se johtuu mutta kaikista pahinta on se jos näkee mainoksia tai muiden juttuja. Se on pahempaa kuin mikään mikä koskee vain mua. Aina jos kuulee muilta ihmisiltä jotain tai pitää sanoo muille ihmisille jotain niin se ylittää mun sietokyvyn.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
En tajuu miks jäin tähän istumaan, mä en osannu odottaa et sielt tulee mainoksia fobian kohteesta, luulin vaan että kaikkii muita mainoksia

Nyt ei oikein haluis enää ikinä ottaa tätä riskiä uudestaan mut miksen pysty nousee ylös tästä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
En tiiä toivottavasti chun on sellainen ehkä se auttais :D no ei varsinaisesti mut sillä tavalla että aina ku tapahtuu tälläsiä asioita nii yritän copettaa kaiken maailman tavoilla

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Voisitko olla sellainen 💕 hyi mutta jollain lailla yritän copettaa en kyllä tajua miten se auttaisi koska en halua kuulla asiasta koskaan joten eikö se olisi pahempi vain jos hän olisi niitä miehiä ja olisi mun kanssa joskus

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
No enpä taas pääse tästä yli kiitos vaan. Sen kerran ku en edes ajatellu asiaa ollenkaan. Kiitos vain niin vitusti. Mainokset alas. Kapitalismi alas

Ylös Pohja