Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,972
Iha vitu sama mut redditistä ja ylilaudasta, tai suoli24 tai vauvasta tai kaksplussasta ei oo koskaan seurannu mun dysforialle mitään hyvää

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Pakko on taas kaikki kestää saatana

Ja entä jos en jaksa olla nainen??????????? En millään tavalla allekirjota tätä hommaa & i dont claim these body parts

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
No okei, EHKÄ, vain EHKÄ, poikaystävä saattaisi auttaa mut ei mitään takeita sinänsä siitä, mut kai sekin olisi mahdollisuus

Että näin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Mut jäin miettimään

Et ei must kyl tunnu mitenkään väärält et tää yks laitto mulle 😘 sillo ku olin jtn about 22 ja se about 68

Mut sit tyypit kauhistelee sellastaki

En kyllä tiiä tosin

Mut nii

Sit toisaalta tuntuu ehk vähän ällöltä koska 22 on tosi lapsellinen viel

Mut oon kyl nytki tosi lapsellinen varmaa viel

Mut sit taas iteki oon tykänny a:sta ja jiseokista jotka on kuitenkin aika paljon mua nuorempia. Täysikäsiä helposti, mut eiks seki pitäs tuntuu vähä ällöltä

No en tiiä näist ikäjutuist

Oon periaatteessa aatellu sen vaa sillee et täysikäsyydes menee raja et sen jälkeen on ihan perus

Mut joo

No eipä sillä, mitään ei kyl tuu tapahtuu kenenkään kaa AINAKAAN ennen kun oon 30 ja ei välttämättä sillonkaan. Siitä oon aika varma.

Mut joo ällöttää tää keho niin paljon. Eikä todellakaan minkään seksualisoinnin takia. Vaan ylipäätään esim feminismin takia. Vituttaa tollanen hirveä haloo mikä tehdään koko ajan naisista yhteiskunnallisessa keskustelussa. Toivon et alettas nostaa yhä enemmän miesten ongelmia ja keskityttäs välillä niihinkin ku nyt alkaa oikeesti riittää nää naisjutut mulle. Ahdistaa ihan helvetin paljon. Et turpa kiinni jooko.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Ihmettelen miks kaikki transmiehet ja muusut on feministejä ja mä en todellakaan oo hyi saatanan helvetti

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Kai vois sanoo et mun vanhemmat on pilannut mun elämän tuomalla mut maailmaan koska syntymässä sain kamalan kehon

Ylös Pohja