Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,972
Ei vituta ollenkaan varsinkin kun näin turhasta suomiredditin vittu joku vitun snappisensuroimaton ei nyt jumalauta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Joo ja ku mä näin sen ni mul oli heti paha aavistus koska tiesin et se jotenkin liittyy feminismiin tms jotain, no kyl tiiät

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Kun olisin voinut voida pari prosenttia paremmin edes, olkoonkin että kävin jo suihkussa ja suistuin raiteiltani jo siinä mutta ei tässä nyt lisää tälläistä tarvittu

Saatana tätä vitun junttilaa ku kaikki paskahaukat on heti juoruumassa kaikista tapauksista ja sitte iteki uteliaana luen koska oon kans samanlainen ku neki

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Jos et ois tota tehnyt ei ois syntyny tätä haloota ja mun ei ois tarvinnut menettää hermojani taas yhen vitun dysforia romahuksen takii ja siis ylilautahan se kai pahin syyllinen on mut myös reddit ja nyt sit oikeesti ei jaksa enää tätä paska sukupuolta jota en pyytänyt tai tahtonut tai koe omakseni tai jaksa ja voisin kirjottaa tähän vaikka mitä mutta ihan sama vittu trans psykoosit tulilla koska vittu tää ei vaan sovi mulle

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Ihan vitun

Vitun

Vitun

Sama

Mut sanon vaa et niin pahat sukupuoli psykoosit tulilla että koht romahtaa saatana kokonaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Hyi nyt vittu en enää ikinä mee reddittiin, ikinä

Menisin jos olisin normaali eli jos voisin mutta ku en näköjään voi

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Okei mut mil tän nyt neutralisoi

Mul ei oo ees poikaystävää jolle puhuu, ja kellekään muulle puhuminen ei oo koskaa auttanu

Jos ois poikaystävä se ois varmaa vähä eri asia

Tai tuskinpa sekään mitään auttais mut aina vaa keksin tälläsii asioita jotka mukamas auttaa, niinku kuvittelin lääkityksenki auttavan vaan eipä auttanu. Ihan samal taval kuvittelen seurustelun auttavan vaan eipä auta sekään todellisuudessa vaik sellanen tapahtuiski.

Ylös Pohja