Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,972
"on kyse alaikäisestä ja FANISTA :D yksikään täysjärkinen julkkis ei tapaile fanejaan, koska siinä on valtasuhde siihen toiseen. ja sitten kun kyse nuoremmasta fanista, puhumattakaan alaikäisestä, se ikäero ja elämänkokemus pahentaa sitä valta-asemaa vaan entistä enemmän. "

Noni :DD

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Eli ikäerosuhteet täysi-ikäisten välillä on.. kiellettyjä xD

Ei sillä että olisin sellaiseen päätymässä, kunhan sanoin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
:D ohhhh

-99 syntynyt tämä nainen, naapuri kunnasta

Apua no huhhuh.

Rakastin Pyhimystä (tai hänen musiikkia) joskus, nuori minä ois niin pettynyt häneen.

Niin et 27v ja 44v suhde on paha.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Ensin tämä (ja muutenkin)

"Ja ihan puhdasta kiltteyttään tarjonnut kokaiinia fanitytölle ja sen jälkeen kiukutellut, kun ei saanutkaan pillua?"

Ja olin jo valmis heittämään itseni pian sillalta sitten vahingossa avaan redditin ja vastaan tulee joku aivan vitun turha juttu fobiasta ja muutenkin sukupuoli niin nyt ihan oikeasti sitä sukupuolta on tässä jauhettu jo ihan tarpeeksi kun luin tota paskajuttua. Voi VITUN VITTU, vitun sosiaalinen media, televisio, mAAILMA ja jumala. Sitä just tänään kävelyllä päässäni sanoin että kun kuuntelin tätä biisiä:
"Cause I've seen too much, now I can't deny
He's come through every single time
From the beginning until the end
He did, He will, He can"

Nii sanoin että eipä ole paljoa näkynyt!

EI NYT HELVETIN VITTU I'm crashing tf out

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Did He move every mountain?
Did He part every sea?
Yes, He did
So yes, He can, oh
Did He defeat the darkness?
Did He deliver me?
Yes, He did
So yes, He can

Eipå ole paljoa näkynyt

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Vitun vitun vitun vitun vittu ei kukaan voi tietää mitä ylilaudan sekopäät tekee mun dysforialle, fobialle, mitä vittua onkaan, oon vittu VALMIS, heittäkää mut sillalt alas joku, voi nyt saatana, KOSKA TÄÄ JUMALAUTA LOPPUU

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
En voi kuin kiittää kaikesta vitun saamastani I'm crashing tf out mikään yksittäinen asia ei oo taas romahduttanutkaan hetkeen näin, samalla tavalla siis

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Ihan sama ku translanka sillon vittu. Kohta varmaan taas ajaudutaan samaan kun noin 25.5.-10.6.

Olikin jo ikävä sitä kunnon romahdusta

JESTAS

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Mä sitä paitsi luulin että ylilauta oli edelleen blokattu ja sehän siis oli. Ainut blokki minkä oon ottanu pois on reddit. En kirjaimellisesti mitään muuta joten miten voi olla et edes pääsin ylilaudalle. Se on yhä blokattu. Mun puhelin sekoo jotain

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
KYLLÄ, tarkastin ja ylilauta.org 0min on siinä! Blokki on. Miten pääsin lukemaan tota paskaa? En tajua. Mun puhelin petti mut. Jos se blokki ois toiminu en ois menny edes sinne.

Ylös Pohja