Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,972
Large, low-hanging breasts can make anyone look older than their actual age. This happens because gravity pulls volume down. You can counter this illusion with a well-fitting, supportive bra, flattering tops, and good posture. These simple tricks create lift and balance.

NOT LARGE, MEDIUM, but low hanging for sure.

Miks joillain on sit saggy kink, the lower the better, en ymmärrä.

Esp this one guy who i talked to.

Ok so, i gotta wear a bra (eww what a word, eww eww eww eww eww) mut se on huijaamista cuz you know, en näytä todellisuudessa niin "hyvältä" (mun mielestä nekin luo kauheen näköset muodot joten ei näytä mielestäni hyvältä mut ehkä sit jonkun mielestä)

Saggy kink on niin outo. En tajua. Miksi? It just looks plain bad. But they prefer it over perky.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Childfree breast dysphoria is a deep discomfort with breasts. It often comes from hating that breasts are built for pregnancy or feeding babies. It can happen to anyone who does not want to be a parent. Many people simply want a body that is just for them.

True.

Biology: Breasts are a secondary sex characteristic (a physical trait that appears as you grow up). Their main biological purpose is to make milk for a baby.Society: People often link breasts to motherhood. Strangers and doctors might assume your body is for making a family

True.

On niin mahdotonta olla nainen olematta jollain tavalla "äiti". Vaikkei siis oo mut koko ajan se cloud hanging over your head. Mun keholla ei oo sit nii mitää tekemistä lasten kanssa koska oon childfree vieläkin, eikä se tuu koskaan myöskään muuttumaan mihinkään. On nii vaikeeta olla tällänen. Tuntuu välillä siltä ihan ku olisin äiti ku on tissit. Se mielikuva on nii voimakas ja no, etova. Kaikki äitiydessä etoo mua. Kaikki lapsissa muutenkin etoo mua.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
En osaa eriyttää niitä äitiydestä, en vaan osaa

Se on yksi monista syistä miks kyseinen kohta kehossa on kauhea

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Niin voimakas. En voi nähdä sitä kohtaa ilman että ajattelen jotain äitiyttä vaikka se on täysin ristiriidassa sen kanssa kuka mä oon. Mä en oo ikinä halunnu vanhemmaksi, aidosti.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Childfree Beliefs: If you are happily childfree, having a body part that is naturally meant for babies can feel wrong, gross, or upsetting

YES

kiitos tekoäly, huoh

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Change Your Clothes: Wear clothes that hide your chest, such as loose shirts. You can also wear compression tops or supportive sports bras. These are not as tight as full binders, but they make the chest look smaller.

Huoh koko ajan käytän loose shirt tälläkin hetkellä. Ei auta, ei mikään auta lols.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Talk About It: Many other people who are childfree feel the same way. You can talk to others on the r/childfree Reddit Forum to feel less alone

No i cant oon bännätty redditistä xDDD

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Not a chance in hell that I'll ever change my mind

Just dont know how the dysphoria will ever disappear. My body kills me. It's trying to kill me. It makes me suicidal. No, ei nii pahasti enää, mut kuitenkin lowkey meinaa joskus lipsua sinne vieläkin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Oksettaa helvetisti

Ja kaikki tää alko taas siitä kun kävin suihkussa. Ois se hyvin voinu tulla ilmankin, it happens all the time ilman suihkussa käymistä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Mua ahdistaa se et mun pitää koko ajan korjata muiden oletuksia

Mä en ymmärrä mikse on oletus että halutaan lapsia. No ehkä kun enemmistö yhä haluaa lapsia ja vähemmistö ei. Mut se on vittumaista kuunnella sitä paskaa jatkuvasti. No olettakaa mitä vaan, mut ei teidän oletukset mee oikein silti. En mä tuu koskaan muuttamaa mieltäni tästä asiasta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
En edes tiedä miten kyseisen kohan kehossa vois mitenkään eriyttää äitiydestä

Oiskoha jollai terapeutil vinkkii

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Muilla niide tarkotus o laste hankkimine, mul niil ei oo mitää tarkotusta, tai ei ainakaa laste hankkimine

No en kyl seksiäkää oo harrastamas joten tuskinpa sekää

Ylös Pohja