qualitymonkey
Official pappojen kuolaaja
- Reaktioarvo
- 2,971
- AP AP
- #65,701
Koska ne ei litistä
Noh, vihaan molempia 😂Haha i found it
Ismo jumalasta: mä en oo sen hepun kanssa puheväleissä
LMAO SAMA jos se tälläst on suunnitellu huutistaaaaaaaaaa
Me to god: no on sulla suunnitelmat
(Ei se bändi)
Vai sellasen tarinan mulle keksit
MUT ENSIN HEITETÄÄN KAIKKI MAHDOLLISET ESTEET TIELLE NIIN ETTÄ MELKEIN TAPPAA ITTENSÄ
Siis tästähän on ihan helvetin kauan?
Nnnnnn ja tätä kuuntelin just kun koulu oli alkanu ehkä?
Voi ei, tästä tulee mieleen tää keissi (beautiful trauma yhdistyy tohon videoon nimenomaisesti):"Ehkä ainut sana mikä sitä kuvaa on vain yksinkertaisesti rakkaus tai rakastuminen, mutta sen enempää sitä ei voi kuvata, ja toisaalta toikin on yksinkertaistus. Et ehkä annan sen olla vaan sitä mitä se on, kuvaamatta sitä ollenkaan sen kummemmin. Sillä sitä ei voi. Sen voin kuitenkin sanoa, että se tuntui. Se todella tuntui. Niin paljon en ehkä oo tuntenutkaan."
Tästä kommentista tuli mieleen, miten mun parhaan ystävän vaimo pitää minusta huutis.Siis mun ei edes tarvitse lukea r/saggy, kun mä oon lukenut sitä jo menneisyydessä sen verran että mä tiedän sen kyllä, että koko subreddit on täynnä horny kommentteja. The saggier the better, to some. The uglier the better, to some. Kyllä mä sen tiedän että niillehän mä oon varmasti aivan 10/10.
xDDDDD Hetkinen, miksi se tuli tosta kommentista mieleenTästä kommentista tuli mieleen, miten mun parhaan ystävän vaimo pitää minusta huutis.
Lauri kuvaili, että vaimo pitää minusta todella paljon, mutta ei halua tavata minua.