Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,971
"
Miks mun pitää olla tämmönen 😂

Oikeesti räähkistä ku en haluu ees miettii varsinkaan pepee ja jonttuu, hei haloo en oo pitkään aikaan seonnu niistä näin pahasti ja nyt taas, voi vittu itkettää Iha kunnol :DD Voisko rauhottua pls

Also en tiiä vittuileeko dysforia vai mikä ny ku tuntuu et panic mode aktivoituu. Kai tää ny si jonkinlaista dysforiaa on. Vieläkään en tiä mitä vittua mut jossain määrin pelkkä she tai her sanojen kuuleminen aiheuttaa pientä "paniikkia" oon vaa sillee ":)))))" vaikka sitä ei käytettäs must mut siis välil se triggeröi jos sen vaa kuulee esim jossai biisis :D hah. Miten o mahollist. Emt. En kuitenkaan myöskään tunne itteäni täl hetkel täysin agenderiks, mut ehk jotai siit välist. En varmaa kuitenkaan täysin muijakskaan? emt tuntuu hankalalt. Luulen et se kertoo mulle jonku verran et mihi suuntaa mun aivot on shiftaamas ku välil oon iha sillee ya of course oon muija ja ylpee siit, mut välillä en haluu mitään tekemistäkää koko sukupuolen kaa. Ja just noi pronominit, musiikkia kuunnelles sen huomaa kai aika hyvin et välil triggeröi she/her ja välil just jees. Huoh hoih 🙃 aivovammat tulilla

Siis miten ihan kaikki ny hajottaa mua niin lujaa :D vannon. Noi kaks miestä oikeest :-----D i beg you to stop 😩 toki mietin timppaaki ja itken miettiessäni asioita

Interesting

Mihin mun mieli oikeen meneekään,,,,,

Kun yrität vaa chillaa mut sun mieli yhtäkkiä vaeltaa johonki random kuvitelmiin: and i oop-

Oikeest pls help xd oikeest aivovammat niin pahasti tulilla. En tajuu miten noi voi tehä tän mulle, kehtaavatki viel. Illegal. I'm cry. En tiä ees kumpi vituttaa enemmän täl hetkellä timppa vai pepsi 🙃 ja ne on: samannäkösiä

hermoromahus nii lähel taas :D mut ei täs mitää.

Oon oikeest nii tunteis mut en tiiä mitä tunnetta tunnen eniten kaikki on ihan all over the place. Oon niiku vaa hämmennys. Ehk pitäs nukkuu siks ku oon niin hämmentyny ja väsyny ja aaaaa vittu."

Tän kirjotin siis 5.4.2021 (toi koko teksti on tärkeä löytö ajatellen mun sen aikaista mielenmaisemaa, myös timppa ja pepe jutut :D)

Eli joo on ollu vähän erilaista se dysforia tai "dysforia" sillon ja sinä aikana oon treenannut vahingossa aivoni siihen että siitä alkaa tuntea yhä enemmän dysforiaa. Useammin, laajemmin, vakavammin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Mut on kirjaimellisesti groomattu tai aivopesty tähän dysforiaan kun löysin noita saatanan lgbt-juttuja. Vitu mulkut :D siitä seuraski sitten lopulta pari ns. itsemurhayritystä ja jouduin aloittamaan mielialalääkityksen, joka on ollukin aika tehoton.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Harmillista että niin monet uskoo sisäsyntyseen transsukupuolisuuteen kun se ei todellakaan ole niin

Ratkaisin asian. Olkaa hyvä. Ei tarvitse enää vääntää tästä. Tämä on selvä 😂

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Mut kuitenkin, mä.... Mietin vaan sitä että kun nykyään mulla tulee tää automaattinen oksetus reaktio niin mun pitää jotenkin oppia estämään se tietenkin, mut miten? Siellä omahoito-ohjelmassa mitä se ääliö mulle tyrkytti tuskin on mitään hyödyllistä asiaan liittyen, enkä löytäny myöskään dysforian omahoito-ohjelmasta mitään tuollaista. Ehkä K voi auttaa mua siinä? En tiedä. Itse en ainakaan keksi millä saan estettyä oksetus reaktion joka tulee automaattisesti, peiliin vilkaistessa esimerkiksi.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Lisäks mua ahdistaa kun menin avaamaan koko binder paketin koska asiat pitää jättää niin kuin ne on, ei niitä saa tolleen mennä availemaan (ocd-oire?????)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Vihdoin Spotify premium

Mut ei YouTube premium joten joudun edelleen spämmää tänne kaiken

Koska en todellakaan ota riskei enää

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Mä kiroon itteni helvettiin siks ku menin ostaa M-koon. Uskomatonta paskaa. L se ois pitäny olla miks olin niin tyhmä. Otin sen sen 89 cm mukaan ja siin oli viel 92 asti varaa nii aattelin et kyl se menee. Mut nykyään se oliki 94 (jostain syystä, varmaan mittasin päin vittua silloin aiemmin) joten se on jo L-alueella, 97 asti on L. Vituttaa. Jos oisin ostanu L vaan suoraan niin mitään ongelmaa tuskin olis ollu.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Mä mittasin sen kyllä parhaimman kykyni mukaan joten en tosiaankaan Ymmärrä miten se voi olla ensin 89 ja sitten yhtäkkiä 94. Oonko mä vetäny sen niin päin vittua. Vittu ku oon paska mittaamaan muutenkin, ei noihin voi luottaa. Mut nyt tosta huomas selvästi että M on sen verran pieni että L ois varmaan se oikea. Ei se kuitenkaan muuten ollu niin sairaan pieni koska sain sen kyllä päälle, eikä näyttänyt saumatkaan ratkeevan, mutta sitten kun se oli päällä niin mun oli vaikee hengittää. Vai oliko se vaan siks et olin niin hengästynyt sen pukemisen jälkeen kun se oli vaikeaa saada päälle.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Vittu mua oksettaa haista vittu oikeesti

En enää ikinä jaksa yhtään mitään, en todellakaan ala elämään jos en saa leikkausta esim TÄNÄÄN. Oon täysin kärsivällisyyteni loppupäässä nyt. Oon odottanut niin kauan, että nyt alkaa kärsivällisyys vaan vittu loppua. En koskaan voi saada leikkausta koska mulla ei oo vittu rahaa, ja polilta ei saa diagnoosia jos ei käy jossain vitun kuntouttavassa. Ja polilta sen leikkauksen saa noin 3-6 vuoden päästä ja niinkun sanoin niin en ala odottamaan enää vuosia vittu.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Aivan saatanallinen temppurata vain siksi että haluaa yhden ainoan vitun leikkauksen saatana.

Haistakaa oikeasti jo vittu. Saatanan kusipäät ette osaa mitään. Ja yksityinen maksaa niin maltaita että mulla ei ole vittu oikeasti rahaa. En oo mikään rikas saatana sentään.

Suomen terveydenpilausjärjestelmä:
Ole rikas tai valitse temppurata.

Ole työkyvytön ja älä saa elämää parantavaa terveydenhuoltoa.

Kyllä mä tiedän että työkyvyttömillä ei ole mitään arvoa tai väliä suomessa, mut joo hyvä muistutus tää on siit

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Joo, terapia terapia terapia terapia

Kai mä sinne taas meen vittu oon käyny sielläki jo ties kuinka monta kertaa ja tuloksia ei oo

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Niin mikä tää nyt on, bdd vai transsukupuolisuus (joka ei ole koskaan sisäsyntyistä, yhtään kenelläkään koska sitä ei ole olemassa sisäsyntyisenä)

Ylös Pohja