Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,971
Nyt ku mulle on tapahtunut viime päivinä niin paljon paskaa (se abysmal tapaaminen yms) niin aloin ikävöimään hoita ihan vitusti sen takia

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Sekoilut on seurannu mua aina syntymästä lähtien joten luuleeks se ämmä et voin yhtäkkiä muuttuu normaaliks joka muuttaa pois kotoa yms XDDDDDDDDFFDDFFFD ja menee töihin xDDDDDDD himmee tyyppi

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Elää täysin toises todellisuudes ku minä sit se vaa sanoo et oon tehny kaiken väärin ja seuraavas lausees sanoo et en oo tehny kaikkee väärin juuh

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Siis sillon tulee tosi outo tunne jos ei oo pitkään aikaan oikee kattonu mitää niinku nyt sit yhtäkkiä näkee näit sekoiluit (kuten hsgr ja nää) ja siit tulee ihan tosi tosi tosi tosi tosi outo tunne siis en ymmärrä vieläkään

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Koska jotenki skpl ja muut isot ongelmat mun elämässä on ikään kuin jotenkin vastakkaista sen kanssa

Silleen jos oon ihan hysteerinen tapaamisessa ja sen jälkeen ja sit alan miettii kuumeisesti mistä saan äkkiä transhoidot koska en kestä dysforian tunnetta sen tapaamisen jälkeen

Sit tää sekoilu on ku jostai toisest elämäst yhtäkkiä

Jotenkin mun elämäs on sellasii pienii palasia vaan ja kaiken sovittaminen yhteen ei luonnistu ihan helposti

Outoo et on toi minä jonka ammattilaiset tietää ja ne halveksuu mua (ihan selvästi)

Ja sit on se minä jota ne ei edes tiiä

Identiteetti menee ihan sekasin tämmösistä mielenterveystapaamisista varsinkin kun niillä on niin voimakkaat mielipiteet musta. Siis suhtautuu muhun niinku en olis ihminen.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Mun vointi on mennyt pelkästään alaspäin siitä lähtien kun hain apua, ja tarkoitan: mun itsetunto on mennyt pelkästään alaspäin noiden tapaamisten myötä. Ei tosiaan Ollut näin paha vuonna 2024 noi muut jutut kuten se kuinka epäonnistunu oon elämässä koska en oo muuttanu pois kotoa tms tai että en oo tehny tarpeeks työtä pääni sisällä.

Mun ongelmat on pelkästään lisääntyny kiitos ammattilaisten.

"Mistä sulle on tullut noin kauheen huono itsetunto" oisko vittu vaikka näistä tapaamisista.

Melkeen yhtä syvää häpeää tunnen työttömyydestä ja kotona asumisesta eli luuseriudesta kuin sukupuolesta. LÄHES.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Ja okei oon ehkä epäonnistunu paska mut ainakaan en oo murhaaja joten oon tehny kaiken oikein

Millään muullahan ei pitäis olla mitään väliä

1) älä oo murhaaja
2) älä oo raiskaaja

And then you're done. Mitään muuta ei voi tehdä oikeastaan väärin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Melkeen yhtä syvää häpeää tunnen työttömyydestä ja kotona asumisesta eli luuseriudesta kuin sukupuolesta. LÄHES.
Eikä ees se itsessään vaa se miten se sano sen

+ Ei pelkästään ammattilaiset vaan muutki

Kaikki jauhaa koko ajan sitä samaa: et oo tehny tarpeeksi työtä pääsi sisällä. No en sitte oo. Pidättäkää mut.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
"mistä sulle on tullu noin kauheen huono itsetunto?"

Samaan aikaan kun kritisoi minkä kerkeää jokaikistä mun tekemää asiaa elämässä, ja seuraavassa lauseessa sanoo "ethän sä oo tehny kaikkea väärin menneisyydessä!"

Ai nyt en sitte oo, ja äsken sanoit et sä oot 27-vuotias ihminen joka asuu kotona niin vähän outoa, tai siis tähän tyyliin

Ihan helvetin ristiriitanen ja outo tyyppi, en ymmärtänyt yhtään mitä se lopulta yritti sanoa

"EN MÄ SYYTÄ, SANON VAA ET VÄHÄN OUTO LUUSERI OOT"

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Lisäks se väärinsukupuolitti mua KOKO AJAN

verrattuna yhteen toiseen tyyppiin joka ei väärinsukupuolittanu mua kertaakaan ja se sano jopa et sä oot aina ollu oma itses ja muut on vaan nähny sut väärin

Ylös Pohja