Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,971
Mietin et kuka on oikeesti se näistä josta oon kattonu eniten juttuja vuosien varrella onkse oikeesti Eunkwang 😂😂😂😂😂💀💀💀💀

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Ok still thinking about his father and grandparents en vieläkään ymmärrä miksei se vaa tappanu itteensä, jos se hoiti sen vanhempia niin ymmärrän itsemurhan (koska rankkaa) mutta en ymmärrä miks se tappo ne siinä samalla. Aina ihmetyttää näis et miks.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Jos olisin samanlaises tilanteessa et joutuisin hoitaa vanhempiani niin en kyl tappais niitä mut itteni saattaisin tappaa :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Feeling like your biological sex does not match who you are is a common experience called gender incongruence or gender dysphoria. You are not alone, and there is support available to help you explore your identity, understand your feelings, and find ways to live comfortably

Not possible to live comfortably sweetie

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Ei kirjaimellisesti ole olemassa mitään erillistä minää apart from my body so that's all that my gender really is

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Ennen mulla oli ihan erilainen käsitys, enemmän woke käsitys sukupuolesta, nykyään en vaan enää näe sitä miten voisin olla jotain muuta. Silloin olin ihan että joo totta kai oon muunsukupuolinen enkä nähny sitä niinku nään sen nyt

Ylös Pohja