Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
70,982
Reaktioarvo
2,971
"Nyt vkonloppua päätin , että helvetti , ei kukaan tässä maassa , jossa sairaita ei hoideta , minua vankilaankaan pistä siitä , että otan joka ilta 1/4 , että saan edes kesästä nauttia enkä tunne pelkoa , itkua kurkussa , ahdistusta tmv. Kysykööt lääkärit mitä tahansa tai sanokoot , mutta olen myös ihminen, jolla on tunteet ja haluan edes jonkinlaisen elämän arvoisen elämän."

Miten jollain voi oikeasti auttaa opamox 😂😂😂 herra jestas ei voi ymmärtää

Ite en oo mitenkään koukus kun se tuskin edes auttaa ja yleensä tulee otettuakin vaan sillon jos äiti ehottaa

"Otaksä sen opamoxin"
"No ei se auta mut voin mä ottaa"

Lol se sitä enemmän mulle tyrkyttää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
70,982
Reaktioarvo
2,971
Terapeuttikin sano et joo jos opamox loppuu niin päivystykseen vaan hakee uutta purkkia jos tarvii

Mä vaan mielessäni mietin että miksi kun se ei auta 😂😂 nytkin koko ajan mulla on tuolla opamoxia jäljellä eikä tule edes mitään hinkua ottaa sitä kun sen teho on aika olematon :DDDDD yhtä helvettiä tää on sen kanssa tai ilman.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
70,982
Reaktioarvo
2,971
Kun alat hakea apua lokakuussa 2024 ja oot edelleen täällä

Toki jos olisin silloin aloittanut heti lääkkeet niin en välttämättä olis.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
70,982
Reaktioarvo
2,971
Pitäisi ihan oikeasti jossain peruskoulussa jo aloittaa kunnon valistus ja aivopesu että se menee kaikkien tajuntaan että heti kun alkaa tulla tämmöstä niin silloin toimitaan ja alotetaan se lääkitys ihan samantien. Ei mitään että "koitetaa tätä juttelua" kun ei se vittu saatana auta vaan menetät vuosia elämästäs helvetille ja haluut joka päivä kuolla
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
70,982
Reaktioarvo
2,971
Pitää oikeasti pelotella että lääkkeet pitäå alottaa HETI koska niissä menee 4 viikkoa ja haluut kuolla joka ikinen saatanan päivä sen ajan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
70,982
Reaktioarvo
2,971
Ku olisin alottanu 2024 oisin jo parantunu

Paitsi että lääkkeet ei paranna vaan auttaa vähän/jonkin verran/paljon

Mutta

"Mikään ihmelääke se ei oo todennäköisesti joka ratkaisis kaikki ongelmat"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
70,982
Reaktioarvo
2,971
Ois kiva tietää minkä ajan jälkeen brintellix on auttanut muita ihmisiä

Et onko joku esim ollu silleen että joo 6 viikon jälkeen alkoi tehota ja sit alkoikin menemään tosi hyvin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
70,982
Reaktioarvo
2,971
Kolme kuukautta käytin. Sen ajan oksensin joka päivä. Aluksi tuntui helpottavan oloa, miksi jatkoin.

Omituista ku ite en oo oksentanu kertaakaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
70,982
Reaktioarvo
2,971
Mutta palatakseni lääkkeeseen, niin eipä olisi psykiatrini minulle parempaa lääkettä voinut keksiä. Se vei juuri ne kaikki oireet mitkä minua vaivasi pois. Nyt tunnen ensikertaa elämässäni olevani ainakin lähellä normaalia ihmistä. Vielä on paljon tehtävää, mutta suunta on parempi.

No huhhuh. Joku saanu hyvät hyödyt brintellixistä. En voi käsittää.
 
Ylös Pohja