Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,971
Mä en tiedä kumpi tässä on nyt se oikee case

Et voi samaan aikaan olla biseksuaali ja saada jotain oksetuksesta johtuvaa traumaa uimahallissa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Anyway i won't be happy without him so

Lets die or????

Nah.

But still i can't be happy

Toi on siis eunkwangista, taitaa olla ja sekin on tosi vanha teksti

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Ok mun puheista saa ihan väärän käsityksen ihan niinku olisin kuolemanhaluinen huin hoin ja eunkwangin takii no en kyllä 🥲

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Siis se on outoo että ennen mun samantapainen fobia oli kuolema, niinku nyt sukupuoli. Tyylillä: jos jossain biisissä sanottiin jotain kuolemasta niin tuli ahdistus tms. Välttelin siis muistaakseni sellaisia biisejä missä oli jotain siitä. Nykyään jos jossain biisissä on liikaa jtn paskaa niin skippaan sen koska en kykene esim se yks kpop biisi

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Joo anteeks mitä

"Jos teet ilmoituksen omalla nimelläsi, huolen kohteena olevalla henkilöllä on pääsääntöisesti oikeus saada tietää kuka ilmoituksen on tehnyt"

No eihän. Sossu sano mulle et mä en edes sais kertoa sulle kuka tän on tehnyt. Et mä en joka tapauksessa ois saanu tietää kuka sen on tehnyt. Niin se mulle sanoi. Joten toi on joko paskaa tai sit se sossu puhu mulle paskaa. Mulla nimenomaan EI ollut oikeutta tietää kuka sen on tehnyt. :D joten mitä vittuu nyt taas.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Joo anteeks mitä

"Jos teet ilmoituksen omalla nimelläsi, huolen kohteena olevalla henkilöllä on pääsääntöisesti oikeus saada tietää kuka ilmoituksen on tehnyt"

No eihän. Sossu sano mulle et mä en edes sais kertoa sulle kuka tän on tehnyt. Et mä en joka tapauksessa ois saanu tietää kuka sen on tehnyt. Niin se mulle sanoi. Joten toi on joko paskaa tai sit se sossu puhu mulle paskaa. Mulla nimenomaan EI ollut oikeutta tietää kuka sen on tehnyt. :D joten mitä vittuu nyt taas.
Siis se sossu NIMENOMAAN sano mulle et vaik mä tietäisin sen nimen niin mä en edes sais kertoo sitä sulle

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Enkä tajua miten sossuista voi aina tulla se olo et nimenomaan ei välitetä vaan ollaan syyttämässä ja vihasia. Mulle tuli niin paska olo siitä että en voi kuvaillakaan. Ihan kun olisin tehnyt jotain pahaa siinä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
i was bisexual but women grossed me out at the same time

Experiencing attraction while simultaneously feeling repulsed or grossed out by the same gender is a complex but common phenomenon. It often stems from the contrast between genuine romantic/sensual desires and deep-seated social conditioning or internalized bias.Understanding exactly what triggers this feeling can help you make sense of your experiences:Internalized Stigma: Society often conditions us to view same-sex intimacy with shame or disgust. If you grew up in a heteronormative or unaccepting environment, your brain might react to same-sex desire with an automatic "panic" response or feelings of unworthiness, manifesting as disgust.

Näin sanoo tekoäly mut ei kuulosta uskottavalta

Ylös Pohja