Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,968
I cant hes so sexy wtf
I'm not even joking now he might just be the sexiest kpop idol that ever existed MITÄ VITTUA XDDDDDDDDDDD or then ........ Hmmmmmmmmmmmmmm 😭

Minhyuk and his crazy body? No no. MYUNGHOON was and is the embodiment of sexiness 🤡

NO EN TIIÄ MIKS mä vaan jotenkin.... 😭 Oon tykännyt siitä liian kauan en koskaan tuu unohtaa hes the right one for me yyh

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Oisin ollu sillee "ai mä tuun rakastumaan siihen noin paljon kun nythän se on vaan tyyppi jonka kaa mun piti olla yhes tulevaisuudes mut en ees oo super rakastunut siihen kai"

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Mä en vieläkään kyl muista kunnolla olinko oikeesti yhtään ihastunu vai en. Oliko se vaan se juttu. Vai olinko myös ihastunu niinku yhtään. Sillee niiku sellaiseen randomiin ollaan. Koska en ainakaan muista mitään järisyttävää rakastumista siihen

muistan vaan sen et ihmettelin minkä takia mietin siitä niin että tuntuu ihan varmuudella siltä että oon sen kanssa joskus että oikeesti seurustelen sen kans joskus

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Mä en tiiä mitkä ne tunteet sitä kohtaan oli sillon. Et oisko se kuitenkin ollu pienen pienen pieni ihastus. Ja miks olin niin varma et tuun seurustelee sen kanssa 😭😭😭😭 ja miks en oo ollu kaikista sitten niin varma. Miksei kaikista oo tapahtunu tota.

Kosk se oli niin outo kosk näin sen ja olin vaan silleen "myunghoon.......... miks mul on sellanen olo et joskus oon ton kanssa" ja en tiennyt siitä vittu mitään sillon

8 VUOTTA SIT

enkä ees muistanu tota sillon lokakuussa kun heti tunsin siihen sellasta ihastumisen tunnetta, suurta sellasta, ja viel sanoin sillon että "en varmaan tuu olee sen kaa kosk siitä ei oo tapahtunut tollasta ku Eunkwang yms, yhyy". Siis se tuntu niin..... Jotenkin rakastuin siihen sillon jo niin tai sellanen ohikiitävä juttu, sit en ajatellu sitä, ja SIT VASTA tapahtu disaster.

Syyskuu 2018 -> lokakuu 2025 -> huhtikuu 2026.

Mut myös siin välis oli syyskuu 2024 jolloin näin sen kuvan ja tiesin että se on joku juttu myöhemmin. Ja tostakaa en tietenkään muistanut sitä 2018 juttua ollenkaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Noni eksyin hoonin instagramiin ja jotkut tietyt jutut siellä taas sai mut oikein vajoamaan siihen tunteeseen ja jep nyt oon taas niin syvällä tässä kun aina ennenkin

Tuli tuhannen voimalla takasin :D

Mikä siinä oikeen on

Tekis mieli analysoida mut ku en osaa enää yhtään analysoida

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Siis oon heilahdellu niin epävakaasti päästä toiseen että en kyl tiiä ees kuka oon melkeinpä

Mut sit kummiski oon silleen ihan "normaalin oloinen" eli että en täysin sekoa joka päivä, ainakaan ulkoisesti

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Ja nyt en saa unta TAAS MYUNGHOONIN TAKIA

olin juuri yrittämässä nukkua mut ei ku sekoo vaan pää koska on niin rakastunu et koko ajan meno on sellasta tyyliin: halaa peittoa sydän pakahtumaisillaan koska ajattelee häntä tai muuten vaan koko ajan ajattelee häntä ja muistelee kaikkia asioita ja yleensäkin hän täyttää kaikki ajatukset joka sekunti ja koko ajan tuntuu fyysisiä tunteita ja olin peiton alla makaamassa ja sit koko ajan vaan ajattelen sitä ja tukehdun pakahdun ja ei ei sekoon

Ylös Pohja