Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,968
En voi vittu käsittää sitä että en vieläkään oo safe ees redditissä. Ees r/weightgaintalk. Always some dysphoric shit. Even though its mostly just talk about fatness but then there's dysphoric shit and you just..... Kinda want to leave that place. Like i want to be safe from that talk okay???? I can deal with my own inner talk and ocd symptoms about dysphoria SOMEHOW, enimmäkseen yrittämällä miettiä mahdollisimman paljon jotai muuta, but what i cant deal with at all is other peoples words so that is why I DONT WANT THAT. i dont want to hear it at all. Stop talking about dysphoric things. What i can SOMEHOW deal with is talking about breasts, anything worse than that and I'm basically immediately out. Tai silleen i can deal with stuff like "im a fat admirer so i like huge boobs and butts and bellies" niinku tää on viel se limit jonka kaa voin diilaa. Mut jos aletaan puhua jotain syvällisempää ni i think I'm immediately out. Talk about motherhood or anything like that at all and i just wont stay there to listen 👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻 bye.

Saatanan reddit. Pitääkö mun oikeesti blokata se kokonaan. Luulin jotenkin olevani safe in subreddits like weightgaintalk but no. Cause its just FA stuff. But god no. Like yall have to stop being so fucking open. Shut the f up. I can barely function now since i have the ocd symptoms about dysphoria all the time so almost constant repeating of dysphoric words in my head for no fucking reason, but the way i can function A BIT better now is the fact that i literally try to think about something else ALL THE TIME. i just really do things and try to think about other things so i can like....... SOMEHOW function. Mut vieläkään en voi sanoa nauttivani elämästä millään tasolla koska oon vasta 2 % verran päässy pois siit pahimmasta vaiheesta. Tää ei oo lähellekään ok vielä. En voi silloin kuunnella muiden, siis MUIDEN, ihmisten dysforisia juttuja jos yritän itse parhaani mukaan ohjata KOKO AJAN ajatukset muuale jotta voin JOTENKUTEN elää HIUKAN helpommin. Like 2 % easier. ja siis se että mä itse toistelen niitä dysforisia juttuja päässäni on tarpeeks paha mut voin sietää sitä kuitenkin paremmin kuin kertaakaan muiden ihmisten samoja juttuja. Yli kaiken inhoan sitä ja syvästi kun joku muu sanoo jotain dysforista, se on se kohta missä en enää voi sietää. Voi vittu mä alan olla niin täynnä tätä. Koht 3 viikkoo: brintellix, mut tosiaan vaikutus on niin minimaalinen vielä että normaali elämä on edelleen tosi hankalaa. Mä uskon kyllä että SUPER SUPER SUPER SLOWLY but surely it disappears , mut se on niin hidasta että täs ei voi muuta kun odottaa. Ei oo olemassa minkäänlaista nopeaa keinoa, on vain tää hidas hidas lääkkeen tuoma helpotus. Ja uskon että saattaa olla lääkkeen ansiota että edes PYSTYN näinkin paljon (en niin kovin paljon vielä) ajattelemaan jotain muuta. Silleen,, mitä tahansa muuta kuin dysforiaa. Okei, it disappears but super super slowly. Oon aika varma siitä että se katoaa mut todella hitaasti. Oon vaan niin vittuuntunut koska tavallaan reading about FA stuff just nimenomaan ON se millä saan ajateltua JOTAIN MUUTA, niin sit ei sekään voinu olla SAFE. toki joo sekin auttaa jos käy jossain, niin kun eilen kävin, mut tänään nyt en oo vielä ainakaan pystynyt lähtee mihinkään. Mut luojan kiitos toi lääke (?) neutralisoi aavistuksen verran tässä vaiheessa sitä mun oman sisäisen puheen (ocd-toistelun) aiheuttamaa reaktiota. Aavistuksen vain mutta kuitenkin vaikuttais siltä. Siks ajattelinkin että okei tää on helpottamassa mut se on hidas hidas prosessi.

I canNOT.

What is it with REDDIT causing problems ALL THE TIME. its the worst 💀💀💀💀💀💀💀

Sometimes youre safe though it depends on the subreddit really but those are not safe places but for example jos puhutaan FA jutuista niin r/bbw_sfw is pretty safe for me. I know the whole thing is dysphoric but it doesn't go too deep for me sort of, joten se on muchhhhhhh safer than for example, apparently r/weightgaintalk. Lord jesus am i done or not. And I'm still saying, go to hell with feminism it goes too deep for me i still can't stand it. Jesus. Thank you God I'm healing super slowly but I can't listen to y'all's shit at all 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻💀

For the 100th time thank you reddit

🫰🏻

Lord jesus chill tf out

Jestas tbh i never thought i would heal at all and now i see the BEGINNING of the slow slow slow process i think.

Jos oon tulkinnu ees oikein ja voihan se olla ettei sitä parantumista sit koskaa tuukaa i mean ehkä se jää tämmöseks 2 % parantumiseks mikä ei riitä mihinkään i mean ehkä se jää tähän alkuvaiheeseen idk mut

Man.

I surely die inside

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
I'm telling you waiting for brintellix is like waiting for hrt :DDDD eilen kun istuin autossa niin katoin itteeni peilistä ja mietin kuinka tää on samanlaista odottelua in terms of mental health kuin hrt, ja hrt:n tapauksessa fyysisestikin. It's like.... Days go by... Weeks go by..... Slowly slowly slowlyyyyyyyy so slowly.. it happens but its so slow

Life is honestly just a waiting game idk you just sit there in your car and trust the process 🤡🤡🤡🤡🤡 like a clown

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Vittu mä sekoon koska oon vela mut tuntuu niinkun en ees ois koska jos kuulen jtn motherhood juttuja yms must alkaa tuntua niinku itsekin oisin sellanen vaik oon vela. Vittu mää sekoon

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Also en tiiä onko ammattilaisilla joku piilotettu taktiikka et ne viittaa muhun naisena sit ne aattelee et no tää auttaa sitä pidemmäl aikavälil prosessoimaa ja hyväksymää ja parantumaa :DDDDDD i hope it does that

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Ku mun kamu sai lapsen nii mä päässäni sille lapselle: ei jeesus.. onnee vaa syntymisestä. You will have a nice time on earth.

I mean if youre lucky you can have a nice time. If youre not.... Well :DDDDDD you will take brintellix then, be trans and dying on the inside all the time

Ylös Pohja