Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,968
Pieni osa mielenterveyden ammattilaisista on hyviä. Suurin osa on ihan hirveitä. Tämä mun omana kokemuksena. En taida enää terveysasemalla käydä, lol. Mitäpä mä siellä teen. Käyn oloa pahentamassa. Onneksi lääke puree kohta niin sitten ei tarvikaan siellä käydä muutenkaan enää ollenkaan.

Varmaan sopii tietyntyyppisille potilaille, mutta ei mulle. Lääkkeeseen vielä uskon. Musta tulikin nyt lääkefani ja keskustelutuen vihaaja.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Antakaa kaikki lääkkeet mulle thihihii

Vaikka dormicumia kans idc kuhan ei tarvitse sössöttää enää terveysaseman pällien kans skreek rääh

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Lisäksi suuri osa sovelluksista, sivuista, on blokattu joten ei tarvi myöskään kuunnella enää idioottien juttuja tai sössöttää niiden kans

Myös ig ja YouTube blokattu, ytmusic ei oo haitallinen eikä välttämättä YouTube tabletilla mutta puhelimella se on blokattu ja on ja pysyy hamaan tulevaisuuteen asti

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Pieni osa mielenterveyden ammattilaisista on hyviä. Suurin osa on ihan hirveitä. Tämä mun omana kokemuksena. En taida enää terveysasemalla käydä, lol. Mitäpä mä siellä teen. Käyn oloa pahentamassa. Onneksi lääke puree kohta niin sitten ei tarvikaan siellä käydä muutenkaan enää ollenkaan.

Varmaan sopii tietyntyyppisille potilaille, mutta ei mulle. Lääkkeeseen vielä uskon. Musta tulikin nyt lääkefani ja keskustelutuen vihaaja.
Terveysasema_vihasivu

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Siellä on jopa asiakkaina kaiken maailman juoppoämmiä jotka vittuilee mulle?! :D miten sattuikaan

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Olin vissiin sen mielestä niin ruma tai jtn, ei se kyllä haittaa, sillä se tosiaan oli ite täysin juopon näköinen joten pata kattilaa soimaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Heti kun en saa juoda niin mulla on ikävä viiniä

Vitut aion juoda sitä silti jonain päivänä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
******* terveysasema vihasivu

******** Terveysasema fanisivu