Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,968
luulet et kaikki korjaantuu sillä et pakenet johonkin vitun haaveisiis vitun idiootti viillä rantees auki nytten

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Lapsesta asti tehny kaiken väärin eli paennu haaveisiin niin nyt vittu tapat itsesi oikeasti kiitos

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
"Olen yrittänyt tehdä itsemurhan kaksi kertaa, molemmat kerrat tspahtui silloin, kun söin minulle määrättyjä SSRI-lääkkeitä. Lääkärit eivät reagoineet asiaan tietenkään mitenkään. Itse tajusin sitten lopettaa noiden lääkkeiden käytön. Myöhemmin tajusin että kun ne parantaa toimintakykyä, mutta ei auta masennukseen, niin eipä ihme, että sain itsemurhayritykset aikaiseksi."

Sehän kuulostaa tosi lupaavalta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Kaikkea muuta kun turvallista. Ei toki masennus itsessäänkään ole turvallista mutta oon nyt toistaseks vielä hengissä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Kun halusin tappaa itteni niin kävin kävelyllä ja sitten en uskaltanutkaan lähteä edes pidemmälle joten mul ei ollu sellasta todellista itsemurhavaaraa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Kävely on hyvä asia tossa tilanteessa jos on itsetuhoinen mutta silti se on ollu yleisesti ottaen yhtä tyhjän kanssa. Sen tuoma hyöty on isossa kuvassa niin mikroskooppisen pieni.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
"trauma does give you gender dysphoria"

Holy fucking shit, what a load of bullshit ja tosi vastuutonta levittää tollasta misinformaatiota. Ei ihme et kaikki vihaa teitä, transihmiset :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Sexual trauma absolutely can give you gender dysphoria, definitely. Whether it was consensual or not. It can still be traumatic and it can still give you gender dysphoria.

Et täs ois ne faktat.

Or it can worsen gender dysphoria, which i think is what happened in my specific case. It worsened it a LOT.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
And it didn't only worsen my gender dysphoria, it worsened all of my symptoms.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
To be in, what it was, i guess January 2024 still and if i could choose differently, en olisi tässä luulen.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Hmm

First pic to that one mf was huhtikuu 2024

Mut ennen sitä oli jo alkanu ne jutut koska se oli huhtikuun alus

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
What the hell? I think it was only april then

No miten ne sit alko jo huhtikuun alus ne tietyt jutut

No kyl se silti paheni siin kesäl ja syksyl koska nii. Et ehkä se ois viel voinu kääntyy nopeesti paremmaks jos tota ei ois tapahtunu ollenkaan. Nyt se ei lopu enää millään.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Jotenkin must tuntuu et vaik ei mul oo mitään psykoottisuuteen viittaavaa diagnoosia tällä hetkellä, niin jos antaisin tän keskustelun luettavaks jollekin terveydenhuollon ammattilaiselle niin eiköhän sellainen psykoottisuuteen viittaava diagnoosi asetettaiskin aika äkkiä :D harmi etten näköjään oo puheissani onnistunu tarpeeks tuomaan esille sitä kuinka sekasin oon. Nimittäin eiköhän mulle kuuluis joku sellainenkin diagnoosi. En kyllä tiedä olisko siitä mitää apua mulle tuskin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
On myös omituista ettei mulla oo syömishäiriön diagnoosia vaikka 2 on puhunu syömishäiriöoireista ihan mut ilmeisesti ei oo riittäny diagnoosiin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Muuten, syömishäiriön ja dysforian yhteys on kans ihan merkittävä eli ne on selvästi yhteydessä toisiinsa ja muillakin kuin vain mulla. Ei voida siis vähätellä varmaan syömishäiriön vaikutusta dysforian syntyyn.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
What the hell? I think it was only april then

No miten ne sit alko jo huhtikuun alus ne tietyt jutut

No kyl se silti paheni siin kesäl ja syksyl koska nii. Et ehkä se ois viel voinu kääntyy nopeesti paremmaks jos tota ei ois tapahtunu ollenkaan. Nyt se ei lopu enää millään.
Tai no sit voi olla et se ei ois mua pelastanu sen kummemmin. Ei oikein voida tietää mitä ois tapahtunut ilman sitä. Oisin silti saattanu vaan jatkaa asiasta obsessointia.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Brintellix ei näytä auttavan paljon paskaakaan muilla niin ei suoranaisesti motivoi sitä käyttämään

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
En enää ikinä lue vauvaa tai ylilautaa. Vittu IKINÄ. tai kaksplussaa. Oikeastaan mitään muuta en voi juuri lukea paitsi tätä. Kaikkialla muualla on jotain sellaista mitä en dysforian takia voi kestää. Myös reddit. Pakko vaan lähteä niistä ihan kokonaan. Ei niissä vain voi olla jos kyse on musta. Ja nyt siis nimenomaan dysforiasta kyse ei mistään muusta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Kokonaan kielletyt:
- reddit
- vauva.fi
- kaksplus
- ylilauta
- oletettavasti myös vau (vaikken siellä ole kyllä ollutkaan kun ehkä kerran)

Mitä muita?

Youtube kyllä olisi, sillä mainokset, mutta en tiedä. Et pitääkö mun sit vaan maksaa youtubesta. Koska muutenhan se olisi ihan ok. Tai siis tietenkää siellä ei voi mitään tähän aiheeseen liittyvää kattoa, mut perus kpop ja whatever niin käy kyllä, kunhan ei mitään dysforia-aiheista.

Youtube ei siis kokonaan kielletty mut mainokset pitäis pystyä kiertämään + kielletyt aiheet pitää pystyy välttämään. Sitä varten mun pitäis siis maksaa siitä.

Ylös Pohja