Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,967
All i do is get over you
And im still so bad at it

Vittu tää biisi on suorastaan järjetön en taida voida hyvin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Anyways nii ennen vitosluokkaa

Oli joku terveystarkastus tai jotain

No mut joku kuulotesti homma idk

Siis se piipitys testi kai

Sit

Muistelisin et mul ois ollu toinen korva jotenki huonompi tulos ku toises

Sit mun kaveri vitsaili jtn tyylil et "haha qualitymonkey on puoliks kuuro" tai

Jotain tähän tyyliin

Sit mul tuli siin kohtaa se whoooooooshhhh taas niinku yleensäkin näissä

Cuz i think i remember a bf thought in that moment too, ja sitä siinä hetkessä ajattelinkin et anteeks mut mikä ihmeen juttu toi on????? Sillee miten se voi muka liittyä. En tietenkään ymmärtänyt koko juttua, miten olisinkaan sillon voinut ymmärtää? Ei mul ollu mitään konseptia mistään.

Voi VITTU nyt.

En oo iha 100 % varma mut melkein. Niin aidon oloinen muisto kyllä toikin. Muistan jopa missä kohtaa suurinpiirtein oltiin koulussa, ne maisemat siinä kun olin sillee "boyfriend??? Ehh? Confused?"

Nope. What the fuck.

What the fuck!

ja en todellakaan usko tohon mut niin on ilmeisesti käynyt mut en todellakaan usko tohon siis sillä tavalla. Siis menneisyyteen uskon luultavasti mut tulevaisuuteen en :D you know.

Siis se vaan kun se sano sen musta sillee läpäl et oot puoliks kuuro sit siin kohtaa mul tuli tää vanha tuttu eli "🆘 boyfriend 🆘"

Mitä vittua oikeesti

Ja taas lapsena. Ookoo.

Miks?

As if i want to be with him.

Oh wait

En oo ihan varma olikse "🆘 crush 🆘" vai "🆘 boyfriend 🆘"

Mut kuitenki jompikumpi aika varmasti.

Totakaan en muistanu koko 2 vuoden aikana mitä oon täs ollu enemmän tai vähemmän.

Ei jumalauta.

Muistan sen miten se sanottiin jotenki ne sanat oli niin... Se tuntu niin oudolta ku tuli se flash tai se, tää vanha tuttumme.

Muistan vaa ku se sano "puoliks kuuro" sit sen jälkeen olin ihan et "?!?!?!?!? Wtf" kun se tuli se tunne/ajatus/joku. Sit mul oli vaikeuksia ymmärtää mihin se niinku liitty koska tosiaan mul ei ollu mitään konseptia, ei ketään kehen liittää se, jotenkin en mun mielestä edes ymmärtänyt että kyse olisi jostain kuurosta ihmisestä joka tulee olee mun ihastus/poikaystävä, tai siis saatoin tajuta sen tai sit en tajunnu mut kuitenkin siinä oli se omituinen hetki ja olin vaan jotenkin niin hämmentynyt. I mean obviously. Koska se ei ehkä tullu sillee selkeesti mulle vaan jotenki että mihin tää nyt oikeen niinku liittyy. Mut muistan sen tunteen. Sen oudon tunteen.

Oon lähes täysin varma et tää on aito muisto. Ei helvetti. Vai voiko olla niin et oon keksiny jokaisen näistä päästäni? Ei uskois ainakaa mutta.

Aa joo, mun mielestä mulla oli siinä se että "mihin tää nyt niinku liittyy???" Ja sit hetki myöhemmin olin varmaa silleen "aa meinaaks tää siis jotai tyyppii joka on kuuro?"

Et tuliks mul eka silleen vaa se tunne yleisesti ja kelasin et mihi se niiku liitty. Honestly dont know.

Voi nyt vittu.

Jos toi on totta niin voi nyt vittu ku mulla menee hermo.

:D

Jotenkin vaan kun muistin noi sanat niin nous se fiilis pintaan sillee ei helvetti apua

Sellanen vahva tunne

Voi vittu meen paniikkiin mitä enemmän muistan tätä hetkeä

Jos tää onkin vaan sellanen ominaisuus mussa et aina (en tosiaankaan ihan aina vaikka monta onkin ollu) kun rakastun tarpeeks syvästi niin mun mieli alkaa keksiä näitä tyhjästä.

Silti se ei tosiaa vielkää keksiny huista tai taeilista tällästä. Oli kyl se uni mut se on aika eri asia. Unet ei merkitse mitään vaikka ne onkin helvetin vahvoja.

Voi vittu oikeesti. Voi vittu nyt oikeesti.

Joo. Se tais tapahtua, mut mä en silti halua oikeen uskoa mihinkään merkityksiin. Vaan silleen et se nyt oli tapahtuma joka tapahtu, mut sattumalta ikään kuin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Hankalaa sinänsä koska nytten kun on tässä vaiheessa elämää niin saattaa sekottua muistot muttaaa

Ylös Pohja