Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,967
VITTU kokeilen kaikkea saatana lääkettä tapaamisia ja transpolia vaikka saatana mut miks mulle ees mitää vitun lääkkeitä määrättiin jos ne ei dysforiaa poista

Vitun braindead motherfuckers

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Mitä vittuu teen jollai vitun pilleripurkil jos ne ei poista mun vitun ongelmaa???? Vitun ääliöt

Ne ei ees vittu kuuntele mua saatana

Lääkäri ei ees puhunu et mä voin tehä lähetteen transpolille vaikka sanoin sille et kehodysforia

Voi jumalauta OIKEESTI vitun tontut

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Ei kyllä ole mitään vitun järkeä mennä koko polille koska en jaksa odottaa enää muutamaa viikkoakaan dysforian kanssa, taidan tappaa itseni siis ihan oikeasti.

Ei tää enää toimi.

Jos ajattelen tällä hetkellä että joudun kokemaan tätä viel pari viikkoa edes, niin mut valtaa niin suuri henkinen tuska ja kuormitus, et yksinkertaisesti en sitä kestä.

Se on sitten.. moro. Hyvin pian.

Jos en edes enää paria viikkoa dysforian kaa selviä, niin mitä muuta vaihtoehtoa mulla on? Lääkkeet on hyvät jos ne toimis , vaan kuulemma ei auta dysforiaan niin. Ja niissäkin menee pari viikkoa. Oon todella lähellä nyt kuolemaa kyllä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Sit päivystys ja sillee on, mut nehän ei mun oloon siellä voi auttaa. Pitää ehkä hengis ja tuskasena, mikä on kuolemaa pahempi

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Oi kyl

Näin se menee

Jos lääke ei vie mun dysforiaa pois.

Niin sitten mä vain yksinkertaisesti oikeasti kuolen. Se siitä. Koitan jaksaa jotenkin odottaa sinne asti että se alkaa vaikuttaa. Siis se pari viikkoa. Jotenkin. Yritän jaksaa olla hengissä niin kauan. Sit jos se ei auta, niin. Sitten se on vaan yksinkertaisesti menoa. Oon odottanut kuitenkin tavallaan sen 2 vuotta niin alkaa olla vaan vitun turhaa enää elää jos tää ei toimi.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Sitä paitsi mulla on nyt sitten kohta lääke + tapaamiset niin jos ne ei yhdessä vie mun dysforiaa pois muutaman viikon päästä edes, niin sitten on aika lailla turha enää jatkaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Vituttais kuolla sinänsä, sit hoidin mun hampaitakin ihan turhaan

Aina iskä sanoo: "hampaat kannattaa hoitaa sul on kymmeniä vuosia elinaikaa jäljellä"

Onko?

Ylös Pohja