Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,967
Niin kova stressi nukkumisesta ja oikein elämisestä että se aiheuttaa jo unettomuutta. Hyvin meni teidän tilanteen parannusyritykset. Mut vika oli taas mussa koska en saa reagoida väärin muiden sanoihin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
3.4.2026 vitun cursed day. Mä en vieläkään oo ymmärtänyt mitään siitä. Sinä päivänä lähti liikkeelle jotkut vitun demonivoimat sen vain sanon. Se meni VÄHÄN väärin ensimmäisestä päivästä lähtien. Yhtäkkiä olin pudonnu jonneki helvettiin enkä tajunnu mistään mitään.

En voi kuin katsoa mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

:D

Jos nyt kuuntelen repeat vielä ja tunnen tunteita niin haluan tietää miltä tuntuu kuunnella hal su isseo, varsinkin joskus 50 vuoden päästä.

Olemme luoneet muistijälkiä.... hmm.. hmmmmmmmmmmmmm.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Joo se kyl pisti mun ocd:n vähän sekasin nimittäin siinä alussa kun valvoin paljon siis tosi paljon koska tota nukahtaminen tai krhm 5 h pidempään nukkuminen oli kirjaimellisesti fyysisesti mahdotonta.... Niin siinä vaiheessa mulla oikeesti iski kaikki vääryyden tunteet ja ne vaivaa mua vieläkin silleen ei ei ei toi meni väärin toi meni väärin ja toi meni väärin. Voi luoja. Jalat lähti muutenkin alta heti ensimmäisenä päivänä tuntu että oisin kuvaannollisesti liukastunu ja kaatunu. Sen takia menin niin vitun sekasin mieleni kannalta koska maailma kääntyi ylösalaisin yhdessä päivässä se alkoi ihan liian nopeasti ja eiiiiii eiiiiii eiiii se oli (taas) kamalinta mitä mulle on ikinä tapahtunut. Ja se oli kun jostain toisesta maailmasta vittu ei se ollu normaalia. Eikä kukaan ulkopuolinen voi koskaan tajuta miten epänormaalia se oli.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Se oli varmaan elämäni oudoin vaihe varsinkin kun pelkäsin oikeesti kuolevani siinä yhdessä vaiheessa, en tiedä edes miksi. Olo oli niin heikko niin kelasin varmaan et se johtu nyt taas jostain suusta ja että kuolen siihen lol. Varsinki ku ne oireet oli niin outoja se tunne vatsassa oli ihan helvetin outo, ei mulla yleensä sellasta oloa oo. Tuntu niinku kaikki elämä ois lähteny musta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Lisäks en oo koskaan tuntenu noin oudosti yhestä ihmisestä paitsi no ehkä nyt Eunkwang on aina ollu ihan vitun outoa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967

Nonii näitä mä katoin viime yönä (väärin) ja tuli kyl se fiilis et jooooo no elämäni rakkaus muttaaaaaaaaaaah

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Kun se on kerran tapahtunut niin se ei enää lähde sun elämästä pois. Muutti mun elämän. Eunkwang tuli jäädäkseen, samoin hoon. Ei ole mitään taikakeinoa jolla tapahtuneen sais tapahtumattomaks :DDDDDDD

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Öö niin...... Mistä se johtuu että jos mulla oli slight crush myunghooniin back in 2018 eli ajatellaan että se ajatus tulevasta johtu siitä. Miksei mulla sitten ollut jørnistä tai e:stä sitä flashiä? Masatoshista oli myös. Miksei ollu jørnistä, jensistä tai e:stä? Miks random myunghoonista johon olin todennäköisesti joko kaikkein lievimmin ihastunu, tai sitten en ollu edes ollenkaan ihastunu, siis back in 2018.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Miks ihmeessä oon sit just SIITÄ niin varma että aa jooo no mä tuunki näköjään olee tän kaa

Ei haista ny vittu oikeesti

Ylös Pohja