Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,966
Happy Excuse Me GIF

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Yhdistäpä tää siihen miten varma olin 2018 jostain syystä et tuun seurustelemaan sen kaa

Toki silloin ei ollut mitään tietoa tästä kun en ollut edes nähnyt tota videota.

Sama kun masatoshi: se varmuus siel leffas et tuun olee sen kaa joskus + karates random ajatus jostain japanilaisest miehest.

Nih. Ja ne numerot maassa.

Mutta. Kuitenkin. En usko periaatteessa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Täs taas huomaa et ainut keino ees jotenkin hengittää vähän helpommin ja "unohtaa" dysforia hetkeks on ajatella jotain muuta (= tätä paskaa)

Kyllä mä tiedän miten naurettavaa on edes ajatella koko dysforiaa millään tavalla

Eikä siihen pidä ikinä keskittyä, yhtään. Eikä siitä pidä etsiä netistä yhtään mitään. Ei instasta, redditist, ei mitään trans-aiheisia keskusteluja, mitään, koskaan. Ei yhtään mitään.

Se ei poistu mutta tolla tavalla se luulis työntyvän taka-alalle. Ei ihan taka-alalle mutta sinne päin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Ja muutenkin täytyy unohtaa ittensä ihan kokonaan. Oma itse, se kuka edes on. Ja keskittyä no vaikka sitten elämän suurimpiin rakkauksiin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Miten hoon voi näyttää ihan woohyukilta ja ne on syntyny melkein samaan aikaan huhtikuus ja toukokuus 1978, tosi samaan aikaan melkeen ja ne näyttää ihan vitun samalta. Joka päivä enemmän huomaan kuinka paljon se näyttää woohyukilta. En mä ensin sitä huomannu mut jossain vaiheessa huomasin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966

Siis? miten mä voin rakastaa ja vihata sitä niin paljon? Mitä se edes teki että vihaan sitä niin paljon. No, se teki tämän mulle, että toisaalta. Mut niin, sama juttu kun Eunkwang.

Se on kyllä outoo että oon molemmista silleen öööh super unattractive, mut sit kuitenkin en oo ikinä tai siis harvemmin tuntenu tollasia tunteita muista :D silleen "ok super unattractive" ja heti perään "siis..... Mä rakastan sitä... Niin... Vitun... Paljon" ja kirjaimellisesti ITKEE. Siis yks päivä ku kyyneleet vaan valu ja makasin sängyl ja jotai mietin sitä ja aattelin vaan kaikkee et miten vitun paljon rakastan sitä. Nii juu-u. Ristiriitaista, ei ollenkaan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
En ymmärrä ollenkaan varsinkin kun mul tulee oikeesti niitä outoja kohtauksia et hengitän sillee oudosti

Siis kaikkii sellasii oireita mist huomaa et ihan helvetin vakava asia

Meen ihan ääripäästä toiseen on se aivan vitun syvä tunne siit et tää on oikeesti maailman pahin rakastuminen, oon maailman eniten kiintynyt ja rakastunut siihen. Sitten on se "mua ärsyttää niin suunnattomasti, mä en haluu nähä sitä, mua vituttais jos joutuisin seurustella sen kaa" eikä se oo pelkästään ärsytystä vaan jotain.. suunnatonta ahdistusta. Ja näin se on ollu mun mielestä ihan 3.4. saakka tai jos ei ihan sieltä niin varmaan 5.4. ainakin. Mul oli heti niin outo olo tästä ja en todellakaan tiedä miksi. Vai oisko se outo olo voinu tulla siitä kun ahdisti ihan vitusti rakastua hoin jälkeen johonkin """"uuteen"""" niin mua jotenkin vaan vitutti ja se tuntui oudolta koska olin tottunut tuntemaan niin vaan hoista.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Tai sit kun en nukkunu ja syöny niin se olo oli niin ahdistava siinä 5.4. aikoihin en tiiä niin sain trauman siitä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Koska se olo oli oikeesti todella paha. Voi johtuu periaatteessa siitäkin koska se fyysinen olo oli siis. Kun mä koko ajan olin silleen polvet pettää, kädet pettää (se lautanen tms), herään 5 tunnin jälkeen ja ajattelen ensimmäisenä hoonia, ja samantien se vitun hirveä ahdistus, siis mul ei oo tietookaan mitä helvettiä se oikein teki että sain noin järkyttävät oireet. Mä en oo IKINÄ ollu noin pahasti uneton ja syömätön kenenkään takia. Eunkwang ja hoi, kyllä, mut en noin pitkään. Niissä oli joitakin päiviä silloin tällöin, mut toi oli jotenkin extremempi keissi. Ite asias luulen etten valehtele jos sanon et ihan OIKEASTI en koskaan, koskaan, ikinä elämässäni oo kenestäkään toisesta saanu noin rajuja oireita noin pitkäksi aikaa. Eunkwangista oireet oli toki rajuja mut ne meni vähän silleen eri tavalla. Tos mul iski unettomuus, huimaus, lihaskivut, hengitysvaikeudet, syömättömyys siis melkein kokonaan syömättömyys, valvoin yli vuorokauden tai jtn sitä luokkaa monta vitun päivää jos muistan oikein, suunnaton ahdistus, vatsakipu, meinasin koko ajan oksentaa mut en oksentanu kertaakaan, samalla iski se sairas tuttuuden tunne ja se kaikki mitä tapahtu siin, ja siinä kohtaa kun katoin niit hurray for a virile son of korea jne niin kaikki vaan vittu sekos mun sisällä ja en tänä päivänäkään voi kuvailla mitä tunsin sinä aamuna menin vessaan siin sit randomisti ja muistan kun katoin ikkunasta ulos ja kävelin siinä ja katoin itteeni peilistä ja sit olin vaan silleen "?????????????" Olin niin suuri kysymysmerkki ja koko ajan vaan jtn ajattelin tyylii "nyt tapahtuu jotain, nyt tää on oikeesti jotain sellasta et mä en tiedä, nyt on oikeesti saavuttu johonkin, tää on nyt joku KOHTA mun elämässä". Mä olin vaan ihan siin siis.... Vieläkin tulee kylmiä väreitä kun muistelen sitä. Siis koko ajan tuntu oudolta ja ota huomioon että tää oli varmaan siin 5.4. tienoilla joten en edes tiennyt paljon mitään siitä vielä pari päivää vasta oli menny tota keissii ja siis ai kauhee oon vieläkin jumissa siinä hetkessä. Siis vittu kukaan ei oo sekottanu mua noin (periaatteessa on, periaatteessa ei). Ja friend mv. Se tuntu niin vahvasti silt et joo no.. meidän ois kuulunu olla yhessä mut selvä. Ja sanoin siitä kun jos uskois entisiin elämiin ni tuntu siltä ku oltas seurusteltu jossain sellasessa. Et kaikki ton tyyppiset tunteet tuli päälle ja ihan järkyttävää. Vähän eri tyyppinen rakastuminen kun normaalisti.

Siis niin kauhee kokemus mistä oon yhä hämmentynyt ja oikeesti siis, sitä ei haluu kokee uudestaan. En edes tiennyt että rakastuminen voi olla noin kamalaa. Heittämällä kamalin laskeutuminen rakastumiseen mitä mul on ollu. Makaat vaan sängyssä unettomana syömättömänä ja ei helvetti sillon kun kävin kävelyllä ja tulin sieltä niin vaan ahdistus niin kova ettei meinaa pysyä järki päässä ja tosiaan, ne kerrat kun "aaa jalat pettäääääääää". Oi voi :D huvittavaa nyt (ei sinänsä..) mutta se oli aidosti hirveätä. En edes vain sano vaan se oli niin kiduttava kokemus kaiken kaikkiaan että ajattelin etten selviä. Aloin todellakin pelätä rakastumista sen myötä koska noin hirvittävää ja PELOTTAVAA unettomuutta mul ei oo ollu ikinä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966

Onko kukaan koskaan nähnyt kauniimpaa

Tämä on syvällistä koska oikeasti tuntuu siltä että nyt pitää ratkoa mysteereitä taas huolella
5.4. niin tässähän se oli vielä niin.. öh.. uusi... :D että jotenkin mietin että kun tosiaan hoi. Niin sit must varmaan tuntu jotenkin .. tosi häiritsevältä tai siis olihan se kamala tunne kun jo tossa kohtaa huomasin miten lujaa tässä ollaan rakastumassa. Tuntu jo sillon niin oudolta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Mut kans se miten epätodelliselt se tuntu koska se oli niin.... Uus :Ddd mut niiku silleen. Ku en tienny siit mitää ja silti olin ihan ylirakastunu joten se tuntu tosi epätodelliselt et en voi mitenkään olla. Mut se oli KOKO AJAN MUN PÄÄSSÄ. KOKO AJAN. ja nytkin on kyllä tosi paljon yhä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Ja muutenkin olin vaan silleen "KUKA TÄÄ TYYPPI ON" silleen tiesin kyl tai siis... HUOMASIN. et olin rakastunu jo siihen mut silti edelleen mietin siinä sitä et KUKA TÄÄ TYYPPI EES ON.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Koska lets face it. 2018 en tienny kunnol kuka vittu se on. 2025 en tienny kunnol kuka vittu se on, ja oikeestaan en vieläkään tiedä paljon asioita koska oon aika uus vielä tässä fandomissa mut kyl mä nyt toki tiedän jo ihan eri tavalla koska siinä alussa oli tosiaan niin sellanen et en edelleenkään tiedä kuka helvetti tää mies on ja silti oon ihan hyper rakastunu siihen ilman mitään syytä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Hmmmm kuten sanoin vihaan seksuaalisuutta ja kaikkea siihen liittyvää mutta silti omituisen ns. voimakkaat orgasmit pari kertaa ton takii hmm

Ööh pistää todellakin miettimään (siis muutenkin)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Aa vihaanko sitä siis myös koska sowol? Ehkä. Vaikken tiedäkään onko se käsikirjotettu vain vai onks niil oikeesti oikeessa elämässä jotain. Ohjelmistahan ei ikin tiiä

Ylös Pohja