Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,966
Minä: ai, onks mun kissa kuollu

Ymmärrettävää, iso ja järkyttävä tapahtuma jota ei tajua kunnolla pitkään aikaan.

Mut myös minä: ai, oonks mä nainen. Ai, onks mul k********

Mistä SE sit johtuu :D ihme dissosiaatio. No, sekin on tietysti elämän mittainen järkytys mut....... No...... Niin en tiedä. En voi yleensä uskoa sitä todeksi vaikka se onkin ihan liian totta.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Ehkä mun pitää vaan alkaa ajatella fetisistejä all the time ja ruveta olee silleen no hiveleehän se tietysti itsetuntoa kun on ominaisuus jota jotkut random fetisisti miehet kuolaa???

Oon kyllä kauhusta kankeena tbh että eipä se auta. Auttaispa. Siis oon aivan kauhuissani jatkuvasti ihan kuin kuoleman partaalla

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
No mä tiedän et ne puhuu totta koska ei ne muuten keräis niit roskiksist ja ruiskuttais aineensa niihin et joo mä tiiän et ne puhuu totta et osa on sellasii kyl, mut. Silti. Ei se auta mua. Paitsi ihan tosi tosi vähän koska tiiän et osa on sellasii mut sit kuitenkin ei se vaan vie sitä suunnatonta pahaa oloa pois. En oo ikinä elämässäni hävenny mitään enempää, kun sukupuolta.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966

Tää se varmaan oli mitä kattoes olin ihan sillein... Ei vittu......... Silleen kun aina näistä tietyistä tulee se tunne et "enpä oo tämmöseen ihmiseen törmänny aiemmin" siis se tunne et se on jotain niin erityistä et kukaan muu ei oo samanlainen

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966

Mä en tajua tästä mitään. Mä en tajua mistään mitään. Mä en tajua itteeni, mä en tajua sitä, mä en tajua tätä rakkautta.

Ylös Pohja