Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,966
Sori mut

Maailman söpöin 💖

Ja en ymmärrä mitään mistään, en oo ymmärtäny moneen kuukauteen.

Miten se tämmösen reaktion käynnisti mussa? Ilman syytä 😂

2018 muutenkin ensimmäiset ajatukset seurustelusta sen kanssa 😂

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Minä 2018: me and myunghoon lmao
2025: oooooo vitun voimakas tunne täst tyypist whats his name????!!!!!!!!!

et toi kertoo siit tasost jotai miten pientä se oli ku en ees muistanu sitä

Istuin myös kampissa vai missä olikaan ja ajattelin sitä sillon. Mut se oli silleen mysteeri ja aattelin vaa et tuun olee sen kaa. Ja se oli silleen aika pieni ihastus.

Otin jopa kuvan siel ja muistan aina kun siinä oli jotain tupakan tumppei maas ja sit niit viivoi siin maas niin aina muistan sen siitä

Olin vaa et joku korealainen hmm.

Kiitos vaa arman.

En tiedä miks ajattelin et seurustelisin sen kaa joskus, sama ku masatoshista kun olin leffateatteris. Se oli niiiiiin varma tunne, mut en usko tollasiin. Olin vaan niiiin varma. Jopa silleenki varma et ku ajattelin jørnii olin et ehk en sit tuu olee jørnin kaa. Mut en enää usko tohon. Kai.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Sit vaa otin laukun??? Niistä koukuista ja lähin vessasta ja olin et saas nähä miten tässä mysteerissä käy

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Siellä otin siis selfieitä ja nyt katon niit selfieitä silleen "juu :)))))))))"

Olin aikaisemminkin muistanut mun kynsilakasta varsinkin ja siitä ympäristöstä just et tässä oli kyllä joku juttu, mutta en muistanut vaan mikä.

Sama se juna kuva D:::::

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966

28. Syyskuuta 2018 😭 se oli näin nuori sillon. Ja en tiedä katoinko edes sen instaa. En ainakaan yhtään ainutta kuvaa tallentanu. Tuskin katoin sen instaa. Ne mun selfiet koulul oli... No melkein just noihin aikoihin otettuja kyl. 26. Syyskuuta 2018? Muistan vielä mun irl ihastuksesta tallentamani kuvan ehkä 30. Syyskuuta ja katoin sitä kuvaa, se oli sellanen sininen kuva, ja sit siin oli pari selfiee vieressä, niin sitä mun ihastusta kattoessa sillonkin muistan että ajattelin myunghoonia silleen ainii se tyyppi, ainii se juttu mikä piti olla. Mut olin tavallaan keskittyneempi siihen ihastukseen mut aina välillä pohdin tota mysteeriä silloin.

😭 Miks näin kävi. Läpi elämänkö se meinas olla? Hei. Mä olin 20 tuolloin. Koko mun elämänkö se on hillunu tääl jossai taustalla.

Se oli kyllä parasta aikaa (juuh :DDDD)

OOOO 20-vuotiaana näin elämäni miehen ooooo

Ei vittu.

Se oli niin parasta aikaa oikeesti siinä oli mysteeriä ja jännittävyyttä :D nyt mua vaan vituttaa XD

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Mä menetän järkeni

Ja MÄ EN HALUU ET MUN ELÄMÄNI MIES KUOLEE

WTF 😭

se on ollut kaikista pisimpään jos ajatellaan tolleen, mun elämässä. Paitsi ei yhtä pitkään kun masatoshi. Pidempään kun Eunkwang, pidempään kun hoi.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Enkä varmaan sinne enää pääsiskää, eiköhän niis ollu jotkut kulkulätkät tai jotain. :D pukkariin en ainakaan varmaan enää ikinä pääse

😭 Ikävä 😭

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Muistan ikuisesti sen lukon siinä ovessa, avasin sen lukon ja kyllä, se oli mun mielessä. Avasin sen lukon, astuin ulos vessasta siihen pukkariin. Ja ihmettelin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Muistan ne seinät ja muistan sen ihmisen vittu niistä seinistä siitä miltä ne näytti, kaikki siinä paikassa, se ovi

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Mite vitus oon sillee

Armanin jakso
Sit 7 vuoden päästä siitä tää:

Mut silloin en vielä ihastunu siihen, ei ei (30.9.25)

Vaan 11.10.25 mun mielestä kun näin sen toisen haastis videon

Ylös Pohja