Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,966
"mua itkettää koska danny ja myunghoon... En ny tienny et ne on ihan noin vakavia että itkettää niiden takii" 💀💀💀💀

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Miten päästä yli
Step 1: et pääse koskaan.
Step 2: katso step 1.

(Lainaus muistaakseni eräältä toiselta henkilöltä)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
VITUN SOLID

SE BIISI OLI TAVALLAA HOIST KAI EKA SIT SE OLI TIETTY HOONISTA KOSKA SE ITE OLI SOLIDIN TAUSTATANSSIJA lmao

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
En tiedä mitä pitää tehä mut ihan okei.

Ei se oo ihan okei mut en voi sille mitään tehdä. Elämästä piti tehdä niin vaikeeta alusta asti niin näillä nyt sit mennään

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Mietityttää:
Mitä rakastuminen on? Biologisesti. Automaattinen tapahtuma. Miks aivot tahtoo rakastua? Minkä takia ihmiset rakastuu? Onks lisääntyminen periaatteessa vain se perimmäinen syy sille? Toki jotkut meistä ei haluakaan koskaan lisääntyä, mutta. Ei kait se kehoon vaikuta mitenkään. Kai ihminen sit rakastuu vain siksi että se lisääntyis eli harrastais seksiä. Mut........... Ööööh........ Tavallaan...... Miks se keho niinkun....... Vaan tekee niin? Niinku MIKS? okei jos se on lisääntymisen ja seksin takia tai siis että ihminen haluais harrastaa seksiä sen kanssa kehen rakastui, niin..... Tai niinku mitä on attraction. Mitä on vetovoima. Mikä vittu se on :DDDDDDDDDDDD ei edes huomaa muita, paitsi mun tapauksessa niitä on useampi mut ne nyt menee vähän tällee oudosti. Mut suurin osa keskittymisest varmaa menee täl hetkel emt hoon ja hoi varmaan kaikista eniten , Eunkwang välillä, masatoshi välillä. Mut mistä se johtuu? Silmistä??????? Äänestä? Vibe? Mutta keho HALUAA sun rakastuvan johonkin. Mut ei kehen tahansa, ei. Mistä se tulee though? Ei se tuu tyhjästä. Se on biologinen asia mutta.... Niinku...... Miten ihminen yleensäkään toimii? En ymmärrä tätä sekoilua ja luoja kokonaan oma asiansa on sitten reddit fetisistitkin :DDDD mitä ihmettä. Miten ihminen on oikein ohjelmoitu. Ja onko tää varmasti totta vai unta 😔 toivottavasti unta 😔

ELÄMÄNI UNESSA. hyvä blogi 🥲 itelki. On elämäni unessa. Mut ei opettajasta. Enää. Although shy teacher. Ja ne kaikki jutut.

Mut mitä rakastuminen on. Romanttinen. Rakastuminen.

They say that it's because your body wants you to fuck but idk. Ehkä. Mut..... Ei koko homma vaan käy järkeen. Ja NIMENOMAAN KIINTYMYS. se kiintymys mikä tulee missä KAIKKI ärsyttävyys yms voidaan tyyliin antaa anteeksi koska oot SOFT. KOKO AJAN SOFT. se kiintymys missä koko ajan hoet ".... Oma rakas ❤️❤️❤️❤️❤️". Se kiintymys kun ajattelee sitä ja oot että hei vau mä rakastan tätä tyyppiä maailman eniten, ja ilman syytä. Mitä on kiintymys? Aivan kaikki voidaan antaa anteeksi, aivan kaikki näyttää (tavallaan) söpöltä, jne. Samalla se kyllä voi ärsyttää paljonkin, mutta siltikin, älyttömän pehmeä suhtautuminen jotenkin. "Kulta" jne, kaikkee tällästä. Jos se on niin tärkee ja rakas (tuntematta).

Joo ei ihminen mikään järkevä olento oo. Ja mitä sekin on että miehet pitää maailman epäviehättävimmistä olennoista eli naisista? Hyi.

Anyways.

Mut KIINTYMYS on avainsana, i guess.

Olisinpa platonisesti kiintynyt.

Also: if i could have gay sex. And i mean gay male not gay female. Vaik hoin kaa lmao. Niin. Mun ei tarvis hävetä yhtään??????? 😭😭😭😭😭😭 Miksen mä voi. Mitä hävettävää siinä ois mulle sitte, if i was a man in reality, i would have a penis, he has a penis, mitä hävettävää mulla olis enää jäljellä? Koko syy miks häpeäisin on se että oon erilainen kun se (tai kukaan näistä), jos oisin samanlainen kaikki mun häpeä olis poissa. Se olis täydellistä. Ihan täydellistä. And dont even tell me about how "men dont want another man they want a woman" oh yeah suuuuureeeeeeee 😭 mä itken. Mä tiiän et ne kattoo varmasti naisia silleen "hyyyi". (Jos oon väärässä niin oops) Ja muiden miesten kehoja ne tuskin mitenkään vihaa mut mä tiedän et naisten kehot ällöttää koska... Ne on erilaisia? Ja varmasti ällöttäviä niiden silmissä. Kyl mä tiiän miten nää menee huoh

🤮

En missään vitun nimessä usko siihen että joku hoi on silleen ah pillu on kyllä ihana asia. Ei jeesus. Ei varmasti ajattele noin. Tai että ah tissit on kyl niin ihana asia. Ei todellakaan ajattele noin. Yäk. EIKÄ KUKAAN NIIST AJATTELE NOIN :D iha sama mitä ne sanoo ei ne tod ajattele noin se on varma asia, näin se vaan menee.

Oispa noi kaks edes ainoot häiritsevät asiat.

Mä en koskaan voi. Siis tää on niin hirvittävä kehollinen tila mulle että voisin huutaa ja itkeä joka päivä ja niin melkein teenkin.

Toisaalta subreddittien lukeminen on kokemus, mutta en luota niihin. Vaikka luottaisinkin, ei tää tunne häviä silloinkaan.

Mut kyl se ois hirveetä olla sängyssä kenen tahansa kaa se ois niin hirveetä. Itkisin vaan ennen kun mitään edes tapahtuis joten siihen asti ei edes päästäis. Haluisin vaan niin kovasti halin though sellasen pitkän halin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
"delicious honkers. I wanna suck them."

(Not for me :D) Mut.... Why do they wanna suck them???????? Why would you want to do that? Täs on jotain mätää hmm.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Klassikko: "löytyy monia miehiä jotka haluaisivat helliä sinua" joooooo niin varmaan :D mitäs kiinnostavaa siinä naisen kehossa on, koska hyi saatana oikeasti.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
En voi muuta kuin ajatella että ehkä se sitten tuntuu samalta kun tämä mulle.

Myunghoon viimeks vähän aikaa sitten aiheutti sen mulle että kaduin taas tekemiäni asioita niin. Nytkin oon vaan et i wish i could be close please please please i wish i could be close. En vain selviä muuten. Voiko se todella olla sama?

Mutta hyi saatana oikeasti

Ylös Pohja