Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,966
Ihme juttu että itkee jonku Myunghoonin takia ja mistä syystä? Ihan ku se ois muka joku maailman ihmeellisin ja komein mies. Ei helvetti nyt

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Vaikka sanoinkin hoista mitä sanoin mut JOPA SE vituttaa mua tai siis sillä tavalla jotenki että ku ei vaa käy järkeen miks pitäisin siitä, myöskään. Ja sitten jotenki vaa se kaikki ärsyttävyys niissä kaikissa. Tai ärsyttävyys ja jotenkin sellanen... No kaikki asiat. En tiedä. Tosi paljon ristiriitaisia tunteita tai jotenkin kun on vahvat tunteet ja sit toisaalta taas ei vähempää vois kiinnostaa kun samalla ei nää niissä mitään ihmeellistä. Omituista.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Mutta kyllä mä sen sanon että mun tekee mieli halata tota ainakin jostain syystä että kaipa se rakkauden liekki sitten kuitenkin palaa jostain vitun ihmeen syystä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Toki platonisen rakkauden ymmärtäisin vielä jotenkin eihän siinä oo mitään mut romanttista rakkautta en ymmärrä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Se ois vielä ymmärrettävää. Jotenkin ymmärtäisin jos se ois sellanen "friend" level feeling, tai siis julkkiksesta mut silti ymmärtäisin sen. Ei sellasis oo mitään häiritsevää mut romanttiset tunteet on häiritseviä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Hyi vittu oksettaa taas niin helvetisti kaikki seksiin liittyvät asiat. Hyi saatana en pysty elämään tän kanssa. Hyi vittu oikeesti.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Hiukan raivostuttaa se et ihmiset ei voi pitää turpaansa kiinni asiasta (niinku itsekin kyllä siitä joskus puhun)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Vittu nyt menee sit ihan oikeesti hermot.

Tää ei lopu vaik mitä tekisin. Ihan turha edes yrittää. Jos ei lopu vaikka tappelen vastaan 100 % voimalla niin se on sit siin. Se on sit jotai elämää suurempaa ja sillä mennää. Ei haittaa mitää. Eiköhän olla tääl loppuelämä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Myös:

Ei lopu vaik tekisin ikinä mitä. Jos noin vitun paljon ärsyttää ja kaikki siin ihmises vaa vituttaa (niis) ni sitte varmaa meinaa sitä et se on jotai vähä elämää suurempaa jos edes suunnaton vitutus ja kaikki negatiiviset tunteet siit ei saa sua unohtamaan. Every single fucking annoying and unattractive trait ja mitä nyt kaikkee onkaan plus sydänsurut ja muuta. Yms jne. Jos se näköjään vittu senki jälkeen viel niiku persists nii onhan se sillon lopun elämää.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966

Eunkwanghan on ärsyttäny mua jo 2022 lopusta alkaen ihan täysillä vittu kyl muistan sen ku muistin sen jutun jonka aattelin tarkottavan et päädytään yhteen sit samantien olin silleen "no en ees haluu olla sen kans" ja siitä asti se on ärsyttäny mua enemmän ja vähemmän

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Taitaa ollakin niin et jos sä oot vittu räjähtämispisteessä niin se yleensä tarkottaa sitä että it's the real deal nimittäin ei kaikki oo saanu mua läheskään räjähtämispisteeseen vai... onko

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
No siis, ei kai nyt kaikki saa räjähtämispisteeseen, jos ei mieti sitä ihmistä yhtä paljon niin ei kai se voi vituttaakaan

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Niinhän sitä sanotaan et viha ja rakkaus on ihan helvetin lähellä toisiaan ja välinpitämättömyys on se joka kertoo ettei oo tunteita. Jos et ajattele ihmistä niin et sä silloin sitä rakastakaan mut jos sä vittu vihaat sitä ja ajattelet sitä koko ajan ja tuntuu että voisit heittää sen vittu avaruuteen niin i guess that's love then :D sen takia meinasinkin kun katoin juufinin bb-videoita et oliks jassu kuses samiin koska "mul menee kaikki tunteisiin samissa. Ja sit ne sen yöhousut voi luoja mua ärsyttää ne sen yöhousut miksei aikuinen mies voi pukea normaaleja housuja" XDDDDDDDD lol eiku kuuntelin sitä ja mulle tuli samantien mieleen oma vaahtoaminen myunghoonista

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Jos kaikki menee tunteisiin jossain ihmisessä niin kannattaa miettiä asiaa pidemmälle 🙃 rakkaus roihuaa :)))))))))))

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
T. Yritin mielessäni taas olla agender mutta siitä ei tullut siinä vaiheessa enää mitään kun hain omia etunimiäni tilastoista ja näin että niitä on annettu mun syntymävuotena 0 kpl miehille ja naisille jonkun verran en muista, joten... Se ikään kuin vei kaiken pointin jostain agenderiydestä. Sukupuoltaan kun ei voi muuttaa. Synnyt kerran naisena ja oot aina nainen. Siinä se. Enää pitäis jaksaa tehdä muutakin kuin itkeä sängyl.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Harmi meille transihmisille, kun historiaa ei voi muuttaa, joten ei ole oikein pointtia yrittää epätoivoisesti sanoo "ööh mä oon kyl muunsukupuolinen!!!1111" Ihan ku se auttais jotain. Mut onnellisii ne jos se joitain auttaa. Oon kateellinen.

Ylös Pohja