Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,966
Siis ensin se rasauttelee mun rusinoita sit se saa mut ajattelee et haluun silittää sitä tai jtn ja olla sillee rakas ja sit se taas rasauttelee mun rusinoita ja sit se AHISTAA MUA JUMALATTOMASTI ja sit se saa mut kiimaseks ku vittu mikäki, yhtäkkiä, ja sit se vielä sen jälkeen saa mut mustasukkaseks :DDDDDDDDDDDDFFDDDDD

eikä unohdeta sitä kertaa ku makasin lattialla...... Eiku niitä 3 kertaa siis.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Mut onneks mul on sama sairaus ku erikalla

Tarkotan vaan että on kiva kun on samaistuttavia ihmisiä 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Noh, ei mahda mitään 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
What if they're thinking about somebody 😭😭😭😭😭😭😭 omfg miten voi saada mut näin mustasukkaseks ihan hirveet

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Miks sen on niiku pakko turn me on so much???????? Ilma mitää syytä mun aivot on vaa sillee hey lets get turned on as fuck because of hoony

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
HEI MIKÄ TÄÄ LIMERENSSI ON

JA EUNKWANG OLI SE JOKA ALOTTI VASTA LIMERENSSIT

TAI "LIMERENSSIT" mut mul ei koskaan ollu ennen eunkwangia hulluuksia, ainoastaan tosi voimakkaita ihastuksia, mutta ei hulluuksia. Eunkwang alotti ne ja niitä ei oo ollu ku ihan muutamat vaan

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Hulluudet mun koko elämässä:
- Eunkwang
- hoon
- hoyoung luultavasti
- masatoshi luultavasti

Ja siinä kaikki. Kukaan muu ei oo ollu sellanen mikä lähentelee psykoosia. Ei timppa, ei dom, ei kukaan, ne oli pelkästään tosi voimakkaita ihastuksia. Muistaakseni.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
VITTU MÄ EN KESTÄ VITTU HAMPAITA oikeesti

Sairaan kipee toi tossa vitun keskeneräinen juurihoito ku yks jäi vanhempainvapaalle nii venyy venyy vitusti

Eiköhän se oo ihan paskana nyt sen takia ku se juurihoito on venyny. Kiitti elämä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Hauskaa et näin hoonin ensimmäisen kerran varmaan just 2018 telkkaris kosk arman 😭💀 eihän siin menny ku 7 vuotta.. ellen sit tosiaa ollu sillonki vähän ihastunu siihen, siis vähän. Mitä kyl muistelen et se ois ollu sellanen pikkujuttu.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Hyvin pieni koska en tallentanu yhtäkää kuvaa siitä enkä kunnolla ees muista sitä, eli mistään isosta ihastumisesta ei ollut kyse silloin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Siis mä ymmärtäisin rakastumisen siihen jos mä oikeesti tuntisin sen ja oisin tuntenu vaikka tuolta asti kyl mä nyt sen varmaa tajuisin mut tämmöstä mä en ihan oikeesti tajuu.

Ylös Pohja