Aihe vapaa En tiiĂ€ saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
ViestejÀ
64,266
Reaktioarvo
2,958
Yeah suuuureeeeeeeeeeee 😂😂😂😂

No siis mÀ voin sanoo rehellisesti kyl ite et I have no desire to be with a woman mut se ei johdu uskonnosta vaa siit et mua ÀllöttÀÀ

qualitymonkey

ViestejÀ
64,266
Reaktioarvo
2,958
I am ABSOLUTELY WILLING to let go of my trans identity YES PLEASE

sexuality is just fine i dont even like girls i only like guys

HAHAHAHA toi video on kyl silti niin huutis

Mut i WISH

qualitymonkey

ViestejÀ
64,266
Reaktioarvo
2,958
Ja mainittakoon nyt taas tÀssÀ et ei tÀssÀ olis mitÀÀn vikaa jos mul ei ois yhtÀÀn dysforiaa. Sit voisin ihan onnellisesti olla sillee no okei oon mies ei ongelmaa eikÀ mulla oo ees dysforiaa

Sit voisin ihan hyvin ollaki trans

Mut tÀÀ dysforia on ihan oikeestaan enemmÀn kuin helvetti maan pÀÀllÀ

EnkÀ siis ole aito transsukupuolinen mutta silti, se juttu.

qualitymonkey

ViestejÀ
64,266
Reaktioarvo
2,958
Ei sillĂ€ et tÀÀ ois mikÀÀn tĂ€rkeĂ€ juttu mut yks tapa miten se vaikuttaa on ettĂ€ mĂ€ en oo koskaan vahingossakaan pÀÀtymĂ€ssĂ€ sĂ€nkyyn kenenkÀÀn kanssa ku se on yksinkertaisesti mahdotonta. TĂ€mĂ€ nyt ei mulle ole onneksi tĂ€rkeÀÀ, mut meinaan vaan sitĂ€ miten voimakasta se psyykkinen tuska on. Niin voimakasta ettĂ€ se tekee esim seksistĂ€ mahdotonta. Mut se tekee ELÄMISESTÄ mahdotonta. Oon nytkin elossa vaan siks kun ajattelen ettĂ€ mun on pakko ja en haluu tehdĂ€ ketÀÀn surulliseks ja pelkÀÀn kuolemaa, mut silleen oon koko ajan tavallaan elĂ€mĂ€n ja kuoleman rajalla henkisesti koska en kestĂ€ enÀÀ olla tÀÀllĂ€ ja elÀÀ kun tÀÀ ei lĂ€he pois. Kauhuleffa vaan rullaa eteenpĂ€in koko ajan. Ei mul oo mitÀÀn ongelmaa jos mun keho ei muutu millÀÀn tavalla, kunhan mun MIELI muuttuu. Ei ole yhtÀÀn normaalia ajatella nĂ€in. Ei yhtÀÀn normaalia.

Ylös Pohja