Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,956
Mutta en mä viitsi siitä valittaa, itse valitsen lääkkeettömyyden niin kärsin ihan mielelläni seurauksetkin siitä. Kyllä täällä pärjää. Eikä oikeastaan ahdista ajatus ollenkaan siitä että saatan päätyä itsemurhaan, mitä sit, niin päätyy moni muukin. Ei mulla oikeastaan ongelmaa tässä ole. Elämä otetaan vastaan paskana niin se on ihan hyvä ja kun odotukset ei ole korkealla niin ei tarvitse pettyäkään yhtään.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Ei jumala :D aivot sulaa jos lukee vähänkin jotain noita tiettyjä juttuja oi jeesus

No sama se on toisaalta varmaan missä tahansa opiskelu tai työ tai kuntouttavassa paikassa, kaikissa on samanlainen "jipiiiiiii ihana työyhteisö ah jee" varsinkin nuorille suunnatut palvelut on sitä "💀💀💀💀💀💀" tasoa ei hyvää päivää. Tekopirteät ohjaajat yms ei vittu oikeesti. No, alan ollakin kohta jo sen ikäinen että en enää oo nuori 😏 siis usein noi on 29-v asti. Mut jos olisin jossain tollasessa oisin sillee ei vittu... 💀💀💀💀💀 Ei mua kiinnosta löytää mitään AH "OMAA SUUNTAA", oon täällä vaan koska mun on pakko

Huutis

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Jotenkin koen että se miten yhteiskunnat on kehittynyt ajan saatossa, siis kaikissa maissa, on mennyt jotenkin täysin pieleen. Sinänsä en tiedä parempaakaan systeemiä, mutta tässä ei ainakaan ole mitään järkeä että kaikki käy töissä (jos käy) ja anoo rahaa luukulta jotta voi ostaa kaupasta rahalla ruokaa sun muita kaiken maailman palveluita kuten hammashoitoa tai terapiaa

Jotenkin rahasta pitäisi päästä eroon ja menon pitäisi muuttua paljon vapaammaksi.

Mihin lääkäreitäkään edes tarvittaisi XD eikö se olis parempi kun kaikki vaan kuolis nuorina 🌝 ja kuolee nytkin jotkut siitä huolimatta.

Kyllä systeemissä on jotain pielessä sen tiedän

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
I mean, siis kyllähän joskus luolamiesaikoinakin oltiin ilman mitään rahaa.

Vertailen vain että kumpi on tosiaan siis parempi, tämä vitun paskashow mikä nykyään on, vai ne entisajat

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Eikä tarvitse mennä niinkää pitkälle vaa keskiajalla käytii vaihtokauppaa

En sano automaattisesti et se on parempi systeemi mut sitä on kiinnostava pohtia

Koska nykytilanne on............ :DDDDDDDDDDDDDDDDD

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Mietin vain miten MÄ olisin elänyt keskiajalla XDDDDDDDDD ainakaan ei olisi tarvinnut vetää tätä kuntouttavien ja kurssien rumbaa ja vääntää siit et oooooooo työtön työtön mene töihin opiskele

Eikä olis ollu nettiä. Eli hyvä systeemi siis.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Thihihi hyvällä tuurilla olisin saattanut kuolla vauvana johonkin tautiin IDK, joka on kuitenkin aina parempi, vauva kun tuskin edes tajuaa kuolevansa, ei osaa pelätä jne. Eikä olis tarvinu kokea TÄTÄ SHITSHOWTA omfggggggggfffggg

koska TBH mitä VIRKAA ON ELÄMÄLLÄ

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
VIEL KUN EN OO MIKÄÄN FIKSUIN tai yhteiskunnallisesti ymmärtävin tapaus niin hädin tuskin tajuan mikä on toimeentulotuki BHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHAAAAAAAAAAH enkä tiedä mihin pitää mennä milloinkin ahahahahahhaahhahahahaggagagagahsrbgkgn

Eiks tyhmienkin pitäs voida elää jotenkin helposti kun ei me tajuta näitä asioita oikeesti? Mun äo on varmaan 50 come on ettekö voi tehä tätä helpoks. EN TAJUU wääääwäääääääääää

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
MAAAAAAN i mean

MITEN ME TYHMÄT OSATAAN TOIMIA YHTEISKUNNASSA???????????

mua pitää neuvoa joka asiassa koska MULLA ON DIAGNOSOIMATON KEHITYSVAMMA

come on

Onko OK että imbesillienkin pitää osata toimia oikein terveyspalveluissa ja kaikissa palveluissa ja pitää ymmärtää miten rahaa saa ja mihin mennään

Kun oot vaan tälleen:
Homer Simpson Thinking GIF

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
VARSINKIN kun oon niinkin tyhmä (SEN HUOMAA) etten käyny hammaslääkärissäkään edes vuosiin jonka takia mulla on kasa terveysongelmia, se jos mikä vaatii todellista tyhmyyttä jos ei saa itseään hammaslääkäriin, enkä osaa huolehtia terveydestäni muutenkaan, joten huomaa kuinka imbesilli olen, miten sellaiselta retardilta voi edes VAATIA yhteiskunnassa pyörimisen ymmärtämistä???????? 🥹 rahaa tulee jostain (ehkä) ja sitä menee jonnekin, sen verran tajuan, siinä kaikki. Välillä täytetään jotain rahahakemuksia joita en ymmärrä mutta täytetään kuitenkin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Sit oot "MIHIN PITÄÄ MENNÄ WÄÄÄÄWÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ HAENKO KOULUUN VAIKKA OON NIIN RETARDI ETTEN PÄÄSE MIHINKÄÄN MMMMNNNNNNN"

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Uskomatonta että olen ylioppilas mutta sekin vain erityisjärjestelyillä ja MCCB papereilla tai jtn sekä oman terveyden kustannuksella tietenkin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Voitko kuvitella olin niin retardi etten saanut edes amista päätökseen trololololo

No lukion kuitenkin sit sain

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Mitäs oon sil lukiol tehny???????

Näin työttömänä mielenterveysongelmaisena retardina ja sossupummina?????????

Ylös Pohja