Mut niinku on jotenkin niin tyhmää yrittää laihtua jos se ei vaan oo sussa. Jos oon jo valmiiks tällänen, niin miks laihtua. Siis se ei oo mussa, mä en vaan oo ihmisenä se. Se on melkein kuin identiteetti. Tai silleen et jos se on nyt noin vaikeaa laihtua, niin ei kai kannata yrittääkään. Parempi vain pyöriä fa-piireissä tai sillee it's my place. I'm just not a skinny girl. If that's not who i am, why try to be? Jos joku on jo valmiiks skinny girl niin fine, thats your place then. It's not mine though. Mä en oo valmiiks sellanen niin miks ihmeessä mun pitäis yrittää mennä sinne? Lol just stay where you belong which is fat admirer circles. Vaikka oonkin vähän sellanen väliinputoaja mut en sit kuitenkaan, kyl sielt löytyy niitä jotka tykkää "näin pienistä". And if you're not skinny i guess you belong there.
Skinny is not my identity, fat is. I'm not trying to lose weight. Jos ei oo sellanen valmiiks, miks pitäis yrittää? It's not in me.
Mut jos fat admirereita ei olis, mul ois vieläkin tukalampi olo, koska sillon se todella tarkottais sitä et se on rumaa kaikkien mielestä, ja sit mä en tiedä et kuinka paha anoreksia mulla olis jo siinä tilanteessa. Sooooooo....... Yeah weird.
Fat admirers save people from anorexia 🤔
vaikka se onkin usein tehotonta ja kyl mul vieläki tulee se ajatus et "no jos mä ees ihan vähän saisin laihutettuu, omaks ilokseni nimenomaan, koska mä ite haluisin nii kovasti ku MÄ en tykkää mun ulkonäöstä vaikka muut tykkääkin"
Ei niinku se ei oo yhtään hyvä juttu kun noi ajatukset tulee pintaan.
Itse asiassa.
ITSE ASIASSA. Ikinä ei pitäis miettiä mitä ite haluaa ulkonäöstään. Vaan aina pitäs kattoo oke, näytän tältä ja tältä, mitkä on muiden mielipiteet? Etsii niiden henkilöiden mielipiteet, jotka PITÄÄ SIITÄ. ja keskittyy vaan ja ainoastaan niihin. Ei koskaan siihen mitä itse ajattelee, ei koskaan siihen mitä muut ajattelee, vain ja ainoastaan niihin kommentteihin jotka on positiivisia niistä asioista. Tää koskee niin läskijuttuja, sukupuolta, tai mitä vaan. En tiedä toimiiko se sinänsä, mut tavallaa pitäis vaan hukuttaa ittensä niin vahvasti siihen ja alkaa lopulta nähdä ittensä niiden silmin. Silleen mä en tiedä toimiiko se mut.......
Esim ei kannata ajatella: "hyi mä vihaan miltä naiset näyttää, hyi näytän hirveeltä, MÄ en tykkää"
Shut up, sun mielipiteellä ei oo mitään väliä. Kukaan ei kysy sun mielipidettä. Oo vaan hiljaa. Älä ajattele omaa mielipidettäs ollenkaan.
You get ittttt. Niiku se "MÄ en tykkää" on ihan turha. Ei kukaan kysyny. Sama läskiydest unoha se oma mielipide kokonaan, ei mitään "haluun oman mielipiteen takii laihtua" ethän. Et ajattele ite yhtään mitään vaan meet muiden mukaan ainoastaan. Ja huom EI ajatella mitään hoin mielipiteitä myöskään koska vaikka onkin rakastunu niin se nyt ei tässä tilanteessa merkkaa yhtään mitään.
Ihan mikä vaan sellainen mist oot "MÄ en tykkää" niin turpa kii muut tykkää ja siihen nyt hukutat itsesi. Niin EHKÄ se voi toimia. Ehkä.