Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,956

I guess I'm "turned on" by the thought of that but actually it's more like horrific jos sitä yrittää kuvitella. Ei tarvitse edes kuvitella, pelkkä olemassaolo on constant pakkoajatuksia ja sen sanan toistumista mielessä. No ei nyt koko ajan. Mutta paljon.

Mut mä voin hiukan ymmärtää sitä ajatusta tuossa. Siis vastaanottavana osapuolena tietenkin, enpä kertaakaan oo fantasioinu toisinpäin, edes silloin kun vielä satuin jotain fantasioimaan naisista. Että eipä mulla mitään fetissiä siihen ole, voi olla että joskus se ajatus on lievästi ns. kiihottanut mutta lähinnä se on sitä helvettiä. Mutta tavallaan voin ymmärtää ton lopun tosta postauksesta. Mutta ei tätä nyt jaksa enää yhtään päivää että mieluummin nukkuisin vaan 10 years straight. Silmitön paniikki tosin siitäkin ajatuksesta jos näin vois tehä koska en tiedä miksi.

Toki se on totta että TOIVON tulevien.. ööh.. poikaystävieni... Tai kuka nyt ikinä sitten onkaan :))))))))) olevan fetisistejä asian suhteen tai siis kuten sanoin, hyvällä tuurilla sekin on joku fetisisti. Mutta. Toivon sitä sinänsä koska mulla on joku foolish usko siihen että se muka auttaisi, vaikka tiedän ettei edes auta yhtään joten. Parempi se silti olisi kuin ei fetissiä siihen, luultavasti. Paniikki olisi vieläkin suurempi jos ei olisi. Eli.. toivottavasti tulevalla... Poikaystävälläni............ On se fetissi..... Mutta.......... Ei siitä merkittävää apua tule olemaan.

Kiitos, nyt voinkin jatkaa itsemurhani suunnittelua kaikessa rauhassa ja sen päivän päättämistä. Mikähän päivä olisi hyvä koittaa itsaria? Ei muuten, mutta se on ainut asia joka tuo mulle henkistä helpotusta. Ajatus että kohta tää olisi ohi ja se päättyy siihen. Että kohta tämä ongelma olisi ohi. Se kun ei selvästi muulla tavalla pääty. Onhan tässä jo vuosia odotettu.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
I mean, sinänsä kun tässä nyt muutenkin koko ajan ollaan helvetin äärellä ja tunne ei lähde pois niin se on sama vaikka sitten kirjottaa siitä

Toisaalta se kyllä pahentaa, eikä naurata yhtään ainutkaan asiaan liittyvä vitsi.

Tuo tyyppi ei vissiin ole itsetuhoinen asiasta kun noin normaalisti kirjottaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Jos tässä on vittu oikeasti vuosikausia oltu tämmöisiä

Joo tilanne kriisiyty vasta viime vuosina

Mutta koskaan en ole ollut okei sen kanssa, en vähääkään. En koskaan.

Niin alkaa tuntua oikeasti siltä että nyt ei jaksa enää montaa päivääkään enää.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Random mut:

Jos ajattelee sitä mistä se viehätys tulee m***filiassa.... Tai ainakin itse jos mietin mistä tulee oma viehätykseni johonkin spermaan.. niin eikö se ole hyvin sama asia. Tai, en tiedä mistä oma viehätykseni siihen tosiaan tulee, random miesten sperma ällöttää tietenkin, mut rakastuessa se on aidosti viehättävä asia. Näköjään. Oon kuitenkin parit kerrat kuvitellu asiat ja kyllä se vaan jotenkin vaikuttaa seksikästä olevan. Jos siis on rakastunu. Ei siin muuten mitään ihanaa oo. Silloin se ällöttää. Aidosti. Mutta ei kai ihmekään kai se nyt ällöttää jos on mies jonka kanssa ei edes halua sänkyyn. Kai nyt siinä tapauksessa se onkin ällöttävä asia.

Mutta tapauksessa jossa on rakastunu näyttää siltä että se... On ...... Ihan......... Viehättävää.... Ilmeisesti... Jostain syystä? Ja... Miksiköhän...

Silleen en osaa sanoa omalle viehätykselle mitään syytä. Että en nyt tiedä mistä se tulee mutta ilmeisesti jostain tulee, mutta sen kuitenkin olen tajuavinani että se on ihan vastaava asia eli tavallaan varmaan samasta syystä tuo fetissi. Toki ei ne ihan vastaavia asioita oo siinä mielessä että toinen ei ole seksuaalinen asia siksi kun se ei liity orgasmiin mutta. Selvästi kuitenkin jollain tavalla vastaavia asioita ja siksi jotenkin ajatteleekin että eikö sen viehätyksen syntymekanismi niissä pitäis olla aika sama. Molemmat jotain ihme vitun limaa tms paskaa minkä nyt ei pitäis olla kellekään viehättävää kummankaan mutta on, koska......? Jotenkin oletan sen syyn viehätykseen olevan sama. Joten. Ja jos muilla toimii pää samalla tavalla kun mulla, niin eikö tavallaan olettaisi m***filian olevan niinkun ihan yleinenkin fetissi mutta sillä tavalla että rakastuessa johonkin naiseen niin ainoastaan silloin se kiihottaa/on seksikästä tms. Siis oksettavaahan se mulle on, mutta mietin vain että jos kellään miehel tää toimii yhtää samal taval ku mul, nii luulis että johonkin tiettyyn naiseen rakastuneena se olis.... Niin? Tai silleen ootko sä ees rakastunu ellet sä ajattele niin? Tai silleen ootko sä ees rakastunu ellet sä ajattele sitä ihmistä täydellisenä ja seksikkäänä 😂 emt. En ite tiedä mitään. No tiedän vain sen tunteen mikä mulla on hoist sillee why is everything perfect and sexy xD joten en oikein ymmärrä sitä silloin jos se toimii samalla tavalla, että miten joku mies voi olla rakastunu naiseen ja EI pidä sitä seksikkäänä. Sitä mä en tajua, based on omiin tunteisiini rakastuneena.

?????????

Eli jotenkin olettaisi sen olevan erittäin yleinen ns. fetissi.

Mutta jos totta puhutaan en minä ymmärrä sitäkään miten jollain voi olla olematta pee kink. Tai no, se on vaan se että it's hot to look at, like, it would be hot to look at, again, if it's hoi. Niinkun ilmeisesti vaan se että okei lets imagine us in a relationship and he would be like oh i gotta pee now sit oisin vaan silleen "........... Jaa ihan kiva" sillee niinku se tunne on outo mikä siit tulee. En ihan käsitä siitäkään mikä siinä on seksikästä, en tiedä, it's just hot. Ilmeisesti? Tai sit oon erehtyny tunteistani. No, i guess its super hot. Vaikka en sitä usein ajattelekaan.

Eli mitä vittua.

I just like it you know, simple as that. Apparently?

Ja tosiaan about the m******** stuff niin öö tavallaan ajattelis sen olevan suht yleinen juttu i mean like how do you fall in love and don't find it sexy? Based on how i feel. Mut ihmiset on niin kovin erilaisia. En tiedä miten yleinen se todellisuudessa on. Tai en tiedä miten yleistä todellisuudessa on pitää sitä seksikkäänä, ehkä joku 1 % miehistä oikeesti, tai sit se voi olla paljon suurempikin osuus. Mä en tiedä.

Tuos yhes postaukses ainaki on 9 sellast hornyy kommenttii tai sellast et tota no kyl niit ainaki olemassa on.

Ja postaus oli siis joku "who will buy my period masturbation vid" tai jtn

🪦🤢😭

Emmä pysty tähän enää.

Ajattelin vain jos se tunne hälvenis lukemalla hornyi kommenttei mut.............. No en mä tiedä. I hate to say it mut vaikuttaa siltä et ei se auta. I can't honestly live with memories and thoughts of it. Aik jännä et jotain miestä se kiihottaa ja no... Mä taas.... No tuossa se jo tulikin. Same with breasts, jotai miestä se kiihottaa ja mä taas en voi elää tässä asian kanssa. Vihaan kaikkea mikä miehiä kiihottaa (muka) näköjään. Tää aiheuttaa iha fyysisiä tuntemuksia.

Toisaalta vaikuttaa et oon jollain lailla hyväksyny sen et okei sitten uskon sua jos sanot niin. Siis sillee okei, ilmeisesti ne nyt sitten OIKEESTI tykkää tisseistä. Selvä. Edelleen en oo ihan mukana tässä mutta mitä voin muuta kuin uskoa jonku miehen sanaan? Okei jos joku sanoo kiihottuvansa rinnoista niin hyvänen aika kaipa se sitten todella kiihottuu niistä. Mulle ne on rumia. Mähän en haluaisi koko naissukupuolta olevan olemassakaan. Tai no se on vaan sen takia että oon ite. Ei mua muuten pelottais joka päivä herätä maailmaan jossa, kyllä, naiset on edelleen asia joka on olemassa, huoh. Se on siis ihan suoraan oikeastaan fobia, ei dysforiaa, ei mitään muutakaan, se on ihan suoraan vaan fobia. En tiedä syytä. Mutta sellainen se kuitenkin on. Tai ainakin se kuvaa sitä oikein hyvin.

Jos sanon "mulla on sukupuolidysforia" se ei kuulosta tarpeeksi vakavalta.

Jos sanon et mulla on fobia omasta sukupuolestani, niin se alkaa kuulostaa jo siltä mitä se vakavuustasoltaan on.

Se on nimittäin niin suurta pelkoa että tota. Normaalin ihmisen on varmasti vaikea ymmärtää.

Näin. Edelleen vaan se itsemurha kuulostaa parhaalta asialta mitä ikinä elämässäni oon tehnyt tai voisin tehä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
"A male who was severely bullied by other males, or a female who was abused by other females, may develop a generalized fear or disgust for their own gender group, leading to discomfort being part of it. "

I wasnt. Was i? Dunno.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Like there just HAS to be some level of trauma involved because i CANNOT comprehend this level of fear/disgust/hatred etc

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
No, definitely wasn't trauma..... When after reddit cases i just stared into emptiness and it was absolutely horrible. Joten sen oli PAKKO olla jonkun levelin trauma silti. Ei se ihan normaali reaktio ollu jos se ois ollu ihan okei. Se on siis jonkin verran siihen liittyvä asia mut siis saagahan alkoi jo ennen sitä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Ei mua muuten pelottais joka päivä herätä maailmaan jossa, kyllä, naiset on edelleen asia joka on olemassa, huoh
Niin, siis todella pelottaa. Se aiheuttaa joka päivä(?) pelkoa ja paniikkia mussa, kun ajattelen että nää asiat on olemassa oleva juttu. Mua pelottaa olla tässä maailmassa kun ne ei katoa, kun se koko konsepti, se koko sukupuoli ei katoa. Asia jota pelkään kaikista eniten tyyliin. Onhan se selvästi fobia kun on niin irrationaalinen.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Pelottaa olla tekemisissä miesten kanssa, pelottaa etenkin jos ajattelis että kävis niin että hoi rakastuis muhun, pelottaa ajatus sen tapaamisesta ja sen kans olemisesta, kaikesta, pelottaa ja hävettäis olla sen silmien edessä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Niin, siis todella pelottaa. Se aiheuttaa joka päivä(?) pelkoa ja paniikkia mussa, kun ajattelen että nää asiat on olemassa oleva juttu. Mua pelottaa olla tässä maailmassa kun ne ei katoa, kun se koko konsepti, se koko sukupuoli ei katoa. Asia jota pelkään kaikista eniten tyyliin. Onhan se selvästi fobia kun on niin irrationaalinen.
Ja joo, ei voi olla transasia tämä. Pakko olla fobia ennemmin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Sehän onkin omituisinta kun en itsekään voi nähdä sitä mistä johtuu. Ei mikään tyhjästä tule, jostain tää sairaus johtuu. Jokin tai jotkin asiat on ollut niin pahaa ettei siitä yksinkertaisesti pääse yli. Mikään normaali reaktiohan tää ei ole. Ja jos joku yrittää kutsua sitä normaaliksi niin älä ees puhu mulle.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
JOKU syy sille on

Vaikuttaa järjettömältä mutta JOKU syy sille on ei ihminen sekoa näin ilman syytä.

Mä tiedän että se reddit keissi oli YKS syy mutta se ei oo ainut.

Ihan niinkun mun niin sanotulle syömishäiriöllekin on joku syy. Ei kukaan ala ilman syytä pelätä syömistä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Oke. No. Tota. I'm just gonna wait til it's over. Ei tässä voi muuta tehä. I'm just gonna wait. til it's over. The feeling is absolutely horrific.

By the way.

Damn.

I wouldn't let a guy eat it unless he really really really really seems to want it. Maybe not even then. En vaan voi riskeerata et se pitäis sitä kauheena so i probably wouldn't let anyone eat it ever. No matter how horny i might be, mä en vaan kestäis sitä. Parempi olla vaan niin ettei tarvi kokea siitä sitä nolostumisen tunnetta, kaikesta muusta kun kuitenkin sitä on.

Jos totta puhutaan niin sitä haluais minimoida ne nolouden tunteet joten ei haluais edes minkäänlaista seksiä eikä muutenkaan olla alasti tai edes alusvaatteis toisen ees. Kyl mä varmaan niin olisinkin pitkään. Ehkäpä joskus muutaman vuoden päästä saattais antaa periksi 😔☝🏻

Ylös Pohja