Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,956
Mulla on aina ollut tää että en ymmärrä miten ihmiset kokee oikeudekseen valita jotain

"Ää pelkään että tunteet menee kokonaan lääkkeestä"

Niin? Sitten? Miksi sä niinkun haluat valita?

Siis tajuan sen että oon ollu aivan seinähullu lapsesta asti niin sitä tääki varmaan on, varmasti normaalin ihmisen korvaan täysin oudon kuuloista. Mut mul on aina se et ei mul oo mitään oikeutta valita ja miks kellään pitäisikään olla.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Lisäks mä en voi shoppailla uusia vaatteita vaikka haluaisin, koska mutsi sanoi et mun pitää heittää vanhoja vaatteita pois anyway et sun pitää "luopuu niistä". Ja koska ite en haluu heittää niitä pois niin koen sen vääränä etten haluu. Ja nyt täst on tullu kunnon shitshow mun päässä etten pysty sen takia edes shoppailla uusiakaan ja ahdistaa käyttää mitään vanhojakaan joka kerta kun etin jotain vaatteita niin ajattelen vaan sitä kuinka mulla ei oo oikeutta säästää niitä koska on vitun väärin ettei halua heittää niitä pois.

Mitä vittua?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Sen takia en pysty etsimään niitä vaatteitakaan mitkä on vanhempien makkarissa koska tammikuussa(?) oli puhetta niistä jolloin äiti sanoi saman että mun pitää heittää jotain pois ja sen jälkeen ainakin se on ollu mahdotonta mennä etsimään niitä tiettyjä vanhoja vaatteita sieltä joita olisin halunnu käyttää mutten saa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Oon kyllä heittäny pois aikaisemmin jonkun verran mut nyt pitäis kuulemma uudestaan ja musta se on väärin etten tee/voi tehdä sitä. Se on niin väärin että mulle tuli itsetuhoinen olo siitä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Käytännössä toi homma on mun äidin syytä ja ehkä osittain muiden ihmisten jos ne heittää yleisesti ottaen samaa juttua koska jos oisin alunperin saanu tehdä omalla tavallani niin ehkä täs ei ois mitään ongelmaa mut kyl mä tiedän et oon paska ja on ihan sairaan noloa että valitsee itse mitä tekee

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Sitä paitsi

Terapia yksinään voi auttaa myös mut se on pidempi aika kun se 2-4 viikkoa missä ajassa cipralex auttaa. Tai ainakin todennäköisesti on.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Ja tätä se hoitaja silloin ei tajunnut

"Jos sä vastustat henkeen ja vereen lääkitystä........"

Ehkä mul on joku vitun syykin siihen eli se että se on väärin. Pälli.

Turha terveen ihmisen on yrittää ymmärtää mielisairaan ajatuksenjuoksua. Jos joku asia on väärin mielisairaan mielestä niin sit se on vaan sitä. Ei hyvää päivää. On tämä nyt vaikea asia hoitajille sitten.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Tämä on just se syy että totta kai terveillä ihmisillä eli hoitajilla menee hermot kun joutuu hoitaa täysin sekopäisiä potilaita eikä voi ymmärtää mitä niiden päässä liikkuu mutta itsepä alasi valitsit.

Ja sitten tietysti mielisairaita on erilaisia eli joku toinen mielisairas ei tosiaankaan varmasti ymmärrä mun juttuja.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Eli tavallaan onko järkeä tässäkään

Oisko paras sittenkin että mielisairaat keskenään puhuu asiasta ne jotka ymmärtää toisiaan

Mut se ois vaikee jaotella koska ei riitä että on kaikki ocd ihmiset vaan moni ocd ihminen ei todellakaan ymmärrä mun juttuja joten niistäkin pitäisi karsia suurin osa pois

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Siis mä en todellakaan voi ymmärtää miks mun isä kutsuu LAPSETTOMIA (ja nuoria) naisia mammoiksi?

Oli joku nuori lapseton pariskunta ja se sano sitä naista mammaksi?

Ooks mäki sit joku mamma? Eiks toi lähinnä pitäs viitata niihin jotka on äitejä?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Voi kuvitella mikä dysforia mulla lähti sinä päivänä jylläämään päässä. Tästä on kyllä kauan aikaa

Ylös Pohja